Köpenhamn träffade sin extra i helgen och det kändes helt okej trots att de gick på en tillställning som ett par. Men pga lite andra omständigheter så blev jag i lite låg och när vi pratade sent igår kväll så märkte jag att han var lite disträ. Jag tänkte inte mycket mer på det då, men idag berättade han att det hade blivit ett ganska flirtigt telefonsamtal med en han skulle rådgiva om en sak, och nu undrade han om det var okej att gå på dejt med henne. Jag hann inte ens tänka utan sa nej med motiveringen att jag saknade honom för mycket. Hans respons är ”då kommer jag till dig ikväll eller i morgon. Välj du”. Jag fick jättedåligt samvete och försökte avstyra allt (besöket innebär att köra över bron för dyra pengar för att vara med mig och barnet en liten stund innan vi somnar av utmattning kl 22. Klockan ringer kl 5 dagen efter och då måste han också gå upp).
Nu brottas jag med hemskt motstridiga känslor. Å ena sidan så saknar jag verkligen honom och VILL att han ska komma. Å andra sidan så blir jag lite besviken på mig själv för att jag tar ut det på honom när jag känner mig lite allmänt låg. Det är inte helt lätt alla gånger med öppet distansförhållande men det tvingar mig att hela tiden ha ett pågående samtal om hur det känns vilket är kanon för en som är sämst på att både känna och prata känslor. Och vilken pärla jag har hittat
.
Har tappat sugen att träffa andra just nu. Eller tappat sugen på att göra mig besväret kanske jag ska säga. Har det besvärligt med mamma och är jättestressad över att behöva trolla fram en massa pengar till hösten, och det är ju en moodkiller som heter duga.
Nu brottas jag med hemskt motstridiga känslor. Å ena sidan så saknar jag verkligen honom och VILL att han ska komma. Å andra sidan så blir jag lite besviken på mig själv för att jag tar ut det på honom när jag känner mig lite allmänt låg. Det är inte helt lätt alla gånger med öppet distansförhållande men det tvingar mig att hela tiden ha ett pågående samtal om hur det känns vilket är kanon för en som är sämst på att både känna och prata känslor. Och vilken pärla jag har hittat
Har tappat sugen att träffa andra just nu. Eller tappat sugen på att göra mig besväret kanske jag ska säga. Har det besvärligt med mamma och är jättestressad över att behöva trolla fram en massa pengar till hösten, och det är ju en moodkiller som heter duga.