Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollegan öppnade lite nya dörrar idag, det som fanns bakom dem gjorde mig dessvärre inte imponerad alls.
Egentligen borde jag inte bli förvånad men jag blev riktigt besviken.
Så jag är defentivt klar där.
Men hur nyfiken blev inte jag nu då?!
Jaja, hur som helst så är det alltid ”skönt” på ett sätt att känna sig klar om man velat fram och tillbaka ett tag, kanske det tom känns ”lättare” med V om du inte har något annat som skaver?
Och hur har du tänkt dig att få ett ja då?Vågade mig på att skriva till tisdsgsdejten igår em, men har inte vågat fråga om han vill ses igen. Klarar inte, är så rädd för att få ett nej![]()
![]()
Och hur har du tänkt dig att få ett ja då?
Otroligt peppande fråga. Kanske smälta det lite så man själv inte går runt med för höga förväntningar?
Hatar den ångesten. Ju mindre jag vill få ett nej desto snabbare frågar jagTyp skriver o trycker skicka så fort att jag inte hinner vela
Hoppas det löser sig fint!
Träffade snubben inatt som jag träffat innan (bootycall) han är verkligen inte min typ, men har så himla härlig personlighet!
Kallar honom briokillen här framöver eftersom mina vänner döpt honom till det, haha.
Herr pudel älskade honom och sov vid hans sida hela natten![]()
Välkommen till staden,Visit i Stockholm igen. Swipade en liten stund bara. 7 nya matcher och 5 av dom heja nästan direkt. Vad är det med sthlm? I Norrland hejar matches typ never. Man får vara glad om dom svarar. Mansöverskottet märks där...
Det har inte gjort de ännu...
Det har inte gjort de ännu...
Kanske inte är ett tillräckligt stort as...