Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barn och avstånd är ett aber 😒
Jag hade kunnat träffa någon med barn om han bor där jag kommer ”slå mig till ro”, vilket jag till hundra procent inte vet ännu. Saken är att jag gärna är med ”hundra procent”, har inga problem med ett liv som involverar barn men skulle känna att det var konstigt att inte vara delaktig. En jag gick på dejt med tyckte att det var helt rimligt att jag aldrig skulle behöva träffa hans barn om jag inte ville, trots att han önskade ett seriöst förhållande?! O.o vill ju liksom vara med i alla aspekter av hand liv!

Jag hade kunnat träffa någon med barn om han bor där jag kommer ”slå mig till ro”, vilket jag till hundra procent inte vet ännu. Saken är att jag gärna är med ”hundra procent”, har inga problem med ett liv som involverar barn men skulle känna att det var konstigt att inte vara delaktig. En jag gick på dejt med tyckte att det var helt rimligt att jag aldrig skulle behöva träffa hans barn om jag inte ville, trots att han önskade ett seriöst förhållande?! O.o vill ju liksom vara med i alla aspekter av hand liv!

Det är just det, att folk med barn sitter fast. Samt att de ofta är låsta på så många andra vis, det är där det skiter sig för mig.

Åh... beslutsångest. Det finns en person i min närhet som jag såg på Tinder redan för ett år sen... Vi utbyter bara enstaka ord IRL ibland och jag har inte tänkt så mkt på det. Men nu för nån vecka sen pratade vi liiiite mer o jag har kommit på att vi har (minst) ett gemensamt intresse...

O de som e bra med Tinder är ju att jag ser om han swipat höger också eller inte....

Så, ska jag den på höger eller fega ur för det är pinsamt och inte göra det?

Åh... beslutsångest. Det finns en person i min närhet som jag såg på Tinder redan för ett år sen... Vi utbyter bara enstaka ord IRL ibland och jag har inte tänkt så mkt på det. Men nu för nån vecka sen pratade vi liiiite mer o jag har kommit på att vi har (minst) ett gemensamt intresse...

O de som e bra med Tinder är ju att jag ser om han swipat höger också eller inte....

Nej fega inte ur, gå för det

Höger!!!

Tack för pepp! Asså ibland när man skriver saker ser man det annorlunda:p bara hoppas han kommer upp igen nu då...
Jag gjorde samma grejj för ett par dagar sen, en person som jag träffar i jobbsammahang (sällan) men som jag tycker är intressant dök upp på Tinder och jag blev så himla mesig om jag skulle våga svepa höger eller inte men jag slutade tänka och bara gjorde, ingen aning om hen kommer göra likadant men nu har jag iaf satsat haha! Men det känns ju så annorlunda när det är någon man "typ" känner, eller iaf känner igen, än någon som är komplett främling :)

Jag gjorde samma grejj för ett par dagar sen, en person som jag träffar i jobbsammahang (sällan) men som jag tycker är intressant dök upp på Tinder och jag blev så himla mesig om jag skulle våga svepa höger eller inte men jag slutade tänka och bara gjorde, ingen aning om hen kommer göra likadant men nu har jag iaf satsat haha! Men det känns ju så annorlunda när det är någon man "typ" känner, eller iaf känner igen, än någon som är komplett främling :)
Äsch jobbigt blir det ju inte innan man matchat. Vem ska skriva först liksom, och vad? ”Öh tjena, hänger du här?”

Äsch jobbigt blir det ju inte innan man matchat. Vem ska skriva först liksom, och vad? ”Öh tjena, hänger du här?”
Jobbigt blir det när man svept höger och sen sitter och intalar sig att det absolut inte gör något om den andra inte gör det fast man får lite fjärilar i magen varje gång det vibrerar i telefonen och sen blir lite besviken för det inte var Tinder.. ;)

Tack för pepp! Asså ibland när man skriver saker ser man det annorlunda:p bara hoppas han kommer upp igen nu då...
Kommer upp igen ? Swipade du inte höger ?

Precis, gav en superlike till en gammal kollega. Men hon gillade aldrig tillbaka.
Antingen gillar dom eller så gör dom de inte. Vad är det för big deal ?

Woohoo, heja dig!

Kommer upp igen ? Swipade du inte höger ?

Precis, gav en superlike till en gammal kollega. Men hon gillade aldrig tillbaka.
Antingen gillar dom eller så gör dom de inte. Vad är det för big deal ?

Jag tror jag svept vänster på honom tidigare när han kom upp, men han kommer väl komma upp igen efter ett tag väl?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
388
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Mat Tänkte gå på Afternoon Tea för första gången och vill gärna ha tips på trevliga och goda ställen. Det får gärna kännas lite lyxigt och...
Svar
18
· Visningar
719
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka