6.5h utan tid för byten och resan från närmsta stad hem till honom (3h båt, 1h buss, 3.5h tåg). Ja, jag börjar tröttna på att bo på en jävla öHur långt är långt? Hur lång restid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6.5h utan tid för byten och resan från närmsta stad hem till honom (3h båt, 1h buss, 3.5h tåg). Ja, jag börjar tröttna på att bo på en jävla öHur långt är långt? Hur lång restid?
Åh fy. I löööv Skåne. Jag gnäller på avstånd som närmar sig två timmar...6.5h utan tid för byten och resan från närmsta stad hem till honom (3h båt, 1h buss, 3.5h tåg). Ja, jag börjar tröttna på att bo på en jävla ö![]()
Jag hade kunnat träffa någon med barn om han bor där jag kommer ”slå mig till ro”, vilket jag till hundra procent inte vet ännu. Saken är att jag gärna är med ”hundra procent”, har inga problem med ett liv som involverar barn men skulle känna att det var konstigt att inte vara delaktig. En jag gick på dejt med tyckte att det var helt rimligt att jag aldrig skulle behöva träffa hans barn om jag inte ville, trots att han önskade ett seriöst förhållande?! O.o vill ju liksom vara med i alla aspekter av hand liv!Barn och avstånd är ett aber![]()
Betalar jag mer så kan jag ju ta mig till Stockholm på typ 30-45min, men kan ju åka fram och tillbaka till ön 1-2 ggr och inte ens komma upp i priset för en resa till Arlanda.Åh fy. I löööv Skåne. Jag gnäller på avstånd som närmar sig två timmar...
Jag hade kunnat träffa någon med barn om han bor där jag kommer ”slå mig till ro”, vilket jag till hundra procent inte vet ännu. Saken är att jag gärna är med ”hundra procent”, har inga problem med ett liv som involverar barn men skulle känna att det var konstigt att inte vara delaktig. En jag gick på dejt med tyckte att det var helt rimligt att jag aldrig skulle behöva träffa hans barn om jag inte ville, trots att han önskade ett seriöst förhållande?! O.o vill ju liksom vara med i alla aspekter av hand liv!
Nej fega inte ur, gå för detÅh... beslutsångest. Det finns en person i min närhet som jag såg på Tinder redan för ett år sen... Vi utbyter bara enstaka ord IRL ibland och jag har inte tänkt så mkt på det. Men nu för nån vecka sen pratade vi liiiite mer o jag har kommit på att vi har (minst) ett gemensamt intresse...
O de som e bra med Tinder är ju att jag ser om han swipat höger också eller inte....
Så, ska jag den på höger eller fega ur för det är pinsamt och inte göra det?
Höger!!!Åh... beslutsångest. Det finns en person i min närhet som jag såg på Tinder redan för ett år sen... Vi utbyter bara enstaka ord IRL ibland och jag har inte tänkt så mkt på det. Men nu för nån vecka sen pratade vi liiiite mer o jag har kommit på att vi har (minst) ett gemensamt intresse...
O de som e bra med Tinder är ju att jag ser om han swipat höger också eller inte....
Så, ska jag den på höger eller fega ur för det är pinsamt och inte göra det?
Nej fega inte ur, gå för det
Höger!!!
Jag gjorde samma grejj för ett par dagar sen, en person som jag träffar i jobbsammahang (sällan) men som jag tycker är intressant dök upp på Tinder och jag blev så himla mesig om jag skulle våga svepa höger eller inte men jag slutade tänka och bara gjorde, ingen aning om hen kommer göra likadant men nu har jag iaf satsat haha! Men det känns ju så annorlunda när det är någon man "typ" känner, eller iaf känner igen, än någon som är komplett främlingTack för pepp! Asså ibland när man skriver saker ser man det annorlundabara hoppas han kommer upp igen nu då...
Äsch jobbigt blir det ju inte innan man matchat. Vem ska skriva först liksom, och vad? ”Öh tjena, hänger du här?”Jag gjorde samma grejj för ett par dagar sen, en person som jag träffar i jobbsammahang (sällan) men som jag tycker är intressant dök upp på Tinder och jag blev så himla mesig om jag skulle våga svepa höger eller inte men jag slutade tänka och bara gjorde, ingen aning om hen kommer göra likadant men nu har jag iaf satsat haha! Men det känns ju så annorlunda när det är någon man "typ" känner, eller iaf känner igen, än någon som är komplett främling![]()
Jobbigt blir det när man svept höger och sen sitter och intalar sig att det absolut inte gör något om den andra inte gör det fast man får lite fjärilar i magen varje gång det vibrerar i telefonen och sen blir lite besviken för det inte var Tinder..Äsch jobbigt blir det ju inte innan man matchat. Vem ska skriva först liksom, och vad? ”Öh tjena, hänger du här?”
Kommer upp igen ? Swipade du inte höger ?Tack för pepp! Asså ibland när man skriver saker ser man det annorlundabara hoppas han kommer upp igen nu då...
Äsch jobbigt blir det ju inte innan man matchat. Vem ska skriva först liksom, och vad? ”Öh tjena, hänger du här?”
Jag gjorde samma grejj för ett par dagar sen, en person som jag träffar i jobbsammahang (sällan) men som jag tycker är intressant dök upp på Tinder och jag blev så himla mesig om jag skulle våga svepa höger eller inte men jag slutade tänka och bara gjorde, ingen aning om hen kommer göra likadant men nu har jag iaf satsat haha! Men det känns ju så annorlunda när det är någon man "typ" känner, eller iaf känner igen, än någon som är komplett främling![]()
Kommer upp igen ? Swipade du inte höger ?
Precis, gav en superlike till en gammal kollega. Men hon gillade aldrig tillbaka.
Antingen gillar dom eller så gör dom de inte. Vad är det för big deal ?
Vissa kommer upp igen andra inte.Jag tror jag svept vänster på honom tidigare när han kom upp, men han kommer väl komma upp igen efter ett tag väl?
Vissa kommer upp igen andra inte.
Dom måste starta om Tinder för att dyka upp igen. Så tillvida att inte Tinder buggar och dina swipes inte gick igenom.
Jag misstänker att de som trycker på ”boost” också dyker upp igen. Eller så är många väldigt aktiva med att starta om gång på gång. Jag tycker att det är många bekanta ansikten som återkommer.Ja, jag tycker många kommer igen... får hoppas han gör det då som sagt.