Nej.Har haft Tinder nu i 1,5 år... kan man göra FEL om man swipar höger ?
"Svar till undrande smålänning"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Har haft Tinder nu i 1,5 år... kan man göra FEL om man swipar höger ?
"Svar till undrande smålänning"![]()
Dagens pappskalle.Jag tog bort en kille på Tinder, kändes trögt och ointressant.
Då letade han upp mig på hp och gav mig en utskällning där.
Alltså jag orkar inte![]()
Här i Göteborg är det en snubbe som heter Lennart som dyker upp jämt!Aha...
Ja det var en som hette Floyd och bodde i sthlm som kom upp hela tiden för mig...
Jag swipade vänster på honom för att slippa ha honom bland de som kom upp. Att vi matchade hjälpte inte, han kom upp igen och igen och försvann som match. Då provade jag att anmäla honom.. det hjälpte inte heller tyvärr.Har funderat om han är en fejkprofil...
Eller varför han kom upp varje gång
GOTT ... då fortsätter jag nåt år till haha
Lördags dejten inställd,blev ordentligt ledsen av det. sa inget snuskigt eller något sådant alls.
![]()
troligt, men det känns alltid bättre när man vet varför.Man kan väl ställa in en dejt av andra anledningar med?
Jag tänker att man behöver inte veta exakt vad man känner etc. Att man vill träffas igen om man vill det kan ju räcka.Dejten avklarad. Är helt slut i huvudet, vi har hängt i 4h och det var väldigt trevligt. Han var väldigt lättsam och lättpratad, och vill ses igen. (och börja skriva på messenger istället, han verkar sympatisk och ”ofarlig”, så det kan han få göra)
Jag träffar honom gärna igen, men blev lite ställd när han sa att han tar bort sig från dejtingsidan. Halva jag sa inombords ”herrejävlar SPRING!!!” Men vi pratade lite om det och han sa att han var så trött på att hålla på att skriva med folk och sitta med mobilen och hellre ses och lever i verkligheten, och ser hur det går.
Så det var kanske inte så dramatiskt. Själv tar jag inte bort mig, men vet inte riktigt om jag grejar att försöka dejta flera samtidigt.För mig är det avancerat nog att ens försöka dejta en!
Och jag vet knappt vad jag känner efter att bara ha träffats en gång.
Jag känner inte direkt något pirr i magen, men han var definitivt trevlig att hänga med.
Jag tänker att man behöver inte veta exakt vad man känner etc. Att man vill träffas igen om man vill det kan ju räcka.
Konstigt, han borde heta Glenn (känner att jag bott för länge i Göteborg nu, deras humor smittar).Här i Göteborg är det en snubbe som heter Lennart som dyker upp jämt!![]()
Nu hörde han av sig och undrade om jag har lust att komma hem till honom ikväll på en enkel tacomiddag.
Å ena sidan varför inte. Han verkar inte ”farlig”. Å andra sidan, är trött och vill inte, och vill hellre träffas på en promenad eller nåt nästa gång. Inte hemma hos. Jag upplever att han är mer på än vad jag är och vill lära känna lite i taget hellre än intensivt.
Vi sågs ju igår.
Hur frekvent brukar ni dejta nya bekantskaper?
Hade jag känt pirr i magen och ”spänning” hade jag jättegärna träffats idag igen tror jag. Så jag ska tacka nej till det på något smidigt sätt och kanske föreslå en promenad imorgon eller en vardagskväll istället.
Mindre risk för ”för tidiga närmanden” ute på promenad än på en middag på tu man hand hemma hos känner jag.
Hur frekvent brukar ni dejta nya bekantskaper?
Tid har jag gott omKänner du att du inte vill ska du självklart säga nej.
Hur mycket jag vill träffas beror på hur mycket jag känner för personen samt hur mycket tid jag har.
Föredrar också att träffas kortare stunder i början och ta det lite chill om det inte är en kk jag är ute efter.