Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har funderat om han är en fejkprofil...
Eller varför han kom upp varje gång
Jag swipade vänster på honom för att slippa ha honom bland de som kom upp. Att vi matchade hjälpte inte, han kom upp igen och igen och försvann som match. Då provade jag att anmäla honom.. det hjälpte inte heller tyvärr.

• Gilla
Reactions: ptr
Glömde fråga mamma idag om jag fick låna hennes nummer och mail till tinder. Får försöka fixa på söndag istället :)

Senast ändrad:
Lördags dejten inställd, :( blev ordentligt ledsen av det. sa inget snuskigt eller något sådant alls. :cry:

Imorgon ska jag hälsa på min julflirt. Det blir nog mysigt! Lite nervös kan jag känna mig över att vi ska hänga nästan ett dygn. När vi sågs sist var vi bekväma med varann fysiskt men inte fullt ut avslappnade socialt. Men det ordnar sig säkert! Sen kommer vi nog inte ses på ett par månader så känns bra att vi ses ordentligt.

Jag märker att jag smajlar orimligt brett när jag får ett mess från den nyskilde som jag träffade kort för en vecka sen. Det var en sån omedelbar bra känsla mellan oss. Vi ska ses nån gång nästa vecka och jag är mycket pepp och lite pirrig inför det.

Dejten avklarad. Är helt slut i huvudet, vi har hängt i 4h och det var väldigt trevligt. Han var väldigt lättsam och lättpratad, och vill ses igen. (och börja skriva på messenger istället, han verkar sympatisk och ”ofarlig”, så det kan han få göra)

Jag träffar honom gärna igen, men blev lite ställd när han sa att han tar bort sig från dejtingsidan. Halva jag sa inombords ”herrejävlar SPRING!!!” Men vi pratade lite om det och han sa att han var så trött på att hålla på att skriva med folk och sitta med mobilen och hellre ses och lever i verkligheten, och ser hur det går.

Så det var kanske inte så dramatiskt. Själv tar jag inte bort mig, men vet inte riktigt om jag grejar att försöka dejta flera samtidigt. :) För mig är det avancerat nog att ens försöka dejta en!

Och jag vet knappt vad jag känner efter att bara ha träffats en gång.

Jag känner inte direkt något pirr i magen, men han var definitivt trevlig att hänga med.

Dejten avklarad. Är helt slut i huvudet, vi har hängt i 4h och det var väldigt trevligt. Han var väldigt lättsam och lättpratad, och vill ses igen. (och börja skriva på messenger istället, han verkar sympatisk och ”ofarlig”, så det kan han få göra)

Jag träffar honom gärna igen, men blev lite ställd när han sa att han tar bort sig från dejtingsidan. Halva jag sa inombords ”herrejävlar SPRING!!!” Men vi pratade lite om det och han sa att han var så trött på att hålla på att skriva med folk och sitta med mobilen och hellre ses och lever i verkligheten, och ser hur det går.

Så det var kanske inte så dramatiskt. Själv tar jag inte bort mig, men vet inte riktigt om jag grejar att försöka dejta flera samtidigt. :) För mig är det avancerat nog att ens försöka dejta en!

Och jag vet knappt vad jag känner efter att bara ha träffats en gång.

Jag känner inte direkt något pirr i magen, men han var definitivt trevlig att hänga med.
Jag tänker att man behöver inte veta exakt vad man känner etc. Att man vill träffas igen om man vill det kan ju räcka.

Jag tänker att man behöver inte veta exakt vad man känner etc. Att man vill träffas igen om man vill det kan ju räcka.

Nej precis. Jag blev lite nervös över att han sa att han tar bort sig från datingsidan nu, som om han tyckte att han hade ”halva inne” medan jag känner: ”Nu kan jag andas ut, han verkar inte vara en galning, och skönt att det inte blev jobbigt på dejten!”

Nu hörde han av sig och undrade om jag har lust att komma hem till honom ikväll på en enkel tacomiddag.

Å ena sidan varför inte. Han verkar inte ”farlig”. Å andra sidan, är trött och vill inte, och vill hellre träffas på en promenad eller nåt nästa gång. Inte hemma hos. Jag upplever att han är mer på än vad jag är och vill lära känna lite i taget hellre än intensivt.

Vi sågs ju igår. :)

Hur frekvent brukar ni dejta nya bekantskaper?

Hade jag känt pirr i magen och ”spänning” hade jag jättegärna träffats idag igen tror jag. Så jag ska tacka nej till det på något smidigt sätt och kanske föreslå en promenad imorgon eller en vardagskväll istället.

Mindre risk för ”för tidiga närmanden” ute på promenad än på en middag på tu man hand hemma hos känner jag.

Nu hörde han av sig och undrade om jag har lust att komma hem till honom ikväll på en enkel tacomiddag.

Å ena sidan varför inte. Han verkar inte ”farlig”. Å andra sidan, är trött och vill inte, och vill hellre träffas på en promenad eller nåt nästa gång. Inte hemma hos. Jag upplever att han är mer på än vad jag är och vill lära känna lite i taget hellre än intensivt.

Vi sågs ju igår. :)

Hade jag känt pirr i magen och ”spänning” hade jag jättegärna träffats idag igen tror jag. Så jag ska tacka nej till det på något smidigt sätt och kanske föreslå en promenad imorgon eller en vardagskväll istället.

Mindre risk för ”för tidiga närmanden” ute på promenad än på en middag på tu man hand hemma hos känner jag.

Känner du att du inte vill ska du självklart säga nej.

Hur mycket jag vill träffas beror på hur mycket jag känner för personen samt hur mycket tid jag har.
Föredrar också att träffas kortare stunder i början och ta det lite chill om det inte är en kk jag är ute efter.

Typ 24/7. :D Tror samtliga som det blivit ett faktiskt förhållande med har det varit så att efter första dejten har vi sovit över hos varandra i stort sett varje natt efter det.

Skulle jag inte känna för att träffa dejten igen nästa dag skulle det betyda att jag inte är intresserad, men det är ju så olika för olika personer hur man fungerar! Jag behöver umgås intensivt för att öht kunna känna något intresse, att ta en fika eller en promenad väcker liksom inga känslor hos mig.

Känner du att du inte vill ska du självklart säga nej.

Hur mycket jag vill träffas beror på hur mycket jag känner för personen samt hur mycket tid jag har.
Föredrar också att träffas kortare stunder i början och ta det lite chill om det inte är en kk jag är ute efter.
Tid har jag gott om :) Men jag känner att jag får mental härdsmälta om jag umgås för intensivt med folk jag inte känner väl, och att ses med någon jag mött via en dejtingsida gör ju att det blir en annan dimension av mental påfrestning så att säga. (Jaja, jag vet att det inte är en så stor grej, men för mig är det det!)

Jag kände inte direkt någon attraktion igår. Men det var väldigt roligt att prata med honom eftersom vi delar ett stort gemensamt intresse och har gjort en hel del liknande lite ovanliga livsval som gjorde att det var lätt att relatera till varandras erfarenheter och spinna vidare på diskussioner.

Känslan var i huvudsak att han skulle kunna vara en tillgång i min bekantskapskrets, snarare än -HÅNGLA!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Mat Tänkte gå på Afternoon Tea för första gången och vill gärna ha tips på trevliga och goda ställen. Det får gärna kännas lite lyxigt och...
Svar
18
· Visningar
719
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka