Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag misstänker att de som trycker på ”boost” också dyker upp igen. Eller så är många väldigt aktiva med att starta om gång på gång. Jag tycker att det är många bekanta ansikten som återkommer.
Det är då inga gamla ansikten som dyker upp när jag trycker på "boost".
Ganska värdelös funktion när man bor i Norrland. Slutswipat på 5 sekunder.

Jag misstänker att de som trycker på ”boost” också dyker upp igen. Eller så är många väldigt aktiva med att starta om gång på gång. Jag tycker att det är många bekanta ansikten som återkommer.
Aha...
Ja det var en som hette Floyd och bodde i sthlm som kom upp hela tiden för mig...

Åh... beslutsångest. Det finns en person i min närhet som jag såg på Tinder redan för ett år sen... Vi utbyter bara enstaka ord IRL ibland och jag har inte tänkt så mkt på det. Men nu för nån vecka sen pratade vi liiiite mer o jag har kommit på att vi har (minst) ett gemensamt intresse...

O de som e bra med Tinder är ju att jag ser om han swipat höger också eller inte....

Så, ska jag den på höger eller fega ur för det är pinsamt och inte göra det?

Han kan ju aldrig se vad du swipat om han inte också swipar höger 😊

Det är samma sak om man bor på Öland ibland. Men minns tydligt hur några swipes man kunde ha när jag bodde en sommar i Lofoten haha. Kan tänka mig Norrland är likt.

Är nästan 32. Vart sambo 3 gånger och haft flera olika förhållanden, långa och korta. Bra och dåliga. Nu har jag vart singel ett bra tag. Trivs bra så men det hade vart trevligt att träffa nån man kunde bli kär i. Men känns som man har blivit ganska kräsen ju äldre man blivit pga ens erfarenheter. Får aldrig känslor eller intresse för någon jag träffat de senaste åren jag vart singel.

Jag kommer inte bli crazy catlady. Jag kommer bli bitter-dog-lady. Kommer dö ensam. Ingen kommer sakna mig tills mina hundar har börjat käka på mig.

Har funderat om han är en fejkprofil...
Eller varför han kom upp varje gång

Vill bara säga att det inte är unikt. Har vart med om detta några ggr. Är strax utanför Oslo just nu och samma kille kommer upp varje gång man startar tinder nu sedan 3 veckors tid.

Jag menade att de som tryckt på boost kanske dyker upp i flödet igen, trots att man redan swipat bort dom en gång. Inte att den som tryckt på boost får upp samma personer igen.

Jag menade att de som tryckt på boost kanske dyker upp i flödet igen, trots att man redan swipat bort dom en gång. Inte att den som tryckt på boost får upp samma personer igen.
Det är mkt möjligt.
Men då dyker du i så fall bara upp under dessa 30 min som boosten räcker.

"Tinder Boost ger dig möjlighet att vara en av topprofilerna i ditt område under 30 minuter. Öka dina chanser att matcha – du kan få upp till 10 gånger fler profilvisningar när du boostar. .För att aktivera Boost öppnar du Tinder och trycker på den lila blixtikonen på huvudsidan. "

Måste bara fråga, är Tinder värdelöst om man inte betalar? Har precis laddat appen men är inte alls sugen på att betala dyra pengar för nått som antagligen inte ger nått i slutändan ändå

Måste bara fråga, är Tinder värdelöst om man inte betalar? Har precis laddat appen men är inte alls sugen på att betala dyra pengar för nått som antagligen inte ger nått i slutändan ändå

Nej, jag tycker det fungerar likabra oavsett.
Jag skaffade gold pga nyfiken och ibland lat.

Nej, fungerar lika bra utan att betala.
Själv kör jag plus dock för att få 5 superlikes per dag. Dessa är bra att använda :).
Ungefär hälften av alla mina matchningar får jag från superlikes.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
388
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Mat Tänkte gå på Afternoon Tea för första gången och vill gärna ha tips på trevliga och goda ställen. Det får gärna kännas lite lyxigt och...
Svar
18
· Visningar
719
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka