Tindervarianten på den gamla krogen-klassikern Hej, går du ofta hit?Äsch jobbigt blir det ju inte innan man matchat. Vem ska skriva först liksom, och vad? ”Öh tjena, hänger du här?”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tindervarianten på den gamla krogen-klassikern Hej, går du ofta hit?Äsch jobbigt blir det ju inte innan man matchat. Vem ska skriva först liksom, och vad? ”Öh tjena, hänger du här?”
Det är då inga gamla ansikten som dyker upp när jag trycker på "boost".Jag misstänker att de som trycker på ”boost” också dyker upp igen. Eller så är många väldigt aktiva med att starta om gång på gång. Jag tycker att det är många bekanta ansikten som återkommer.
Aha...Jag misstänker att de som trycker på ”boost” också dyker upp igen. Eller så är många väldigt aktiva med att starta om gång på gång. Jag tycker att det är många bekanta ansikten som återkommer.
Åh... beslutsångest. Det finns en person i min närhet som jag såg på Tinder redan för ett år sen... Vi utbyter bara enstaka ord IRL ibland och jag har inte tänkt så mkt på det. Men nu för nån vecka sen pratade vi liiiite mer o jag har kommit på att vi har (minst) ett gemensamt intresse...
O de som e bra med Tinder är ju att jag ser om han swipat höger också eller inte....
Så, ska jag den på höger eller fega ur för det är pinsamt och inte göra det?
Det är då inga gamla ansikten som dyker upp när jag trycker på "boost".
Ganska värdelös funktion när man bor i Norrland. Slutswipat på 5 sekunder.
Han kan ju aldrig se vad du swipat om han inte också swipar höger![]()
Men ja! Han kommer upp hela tiden... tröttsamt!Aha...
Ja det var en som hette Floyd och bodde i sthlm som kom upp hela tiden för mig...
Har man gold ser man vilka som swipat höger på. Där har jag en hög kollegor![]()
Har funderat om han är en fejkprofil...Men ja! Han kommer upp hela tiden... tröttsamt!
Har funderat om han är en fejkprofil...
Eller varför han kom upp varje gång
Jag menade att de som tryckt på boost kanske dyker upp i flödet igen, trots att man redan swipat bort dom en gång. Inte att den som tryckt på boost får upp samma personer igen.Det är då inga gamla ansikten som dyker upp när jag trycker på "boost".
Ganska värdelös funktion när man bor i Norrland. Slutswipat på 5 sekunder.
Det är mkt möjligt.Jag menade att de som tryckt på boost kanske dyker upp i flödet igen, trots att man redan swipat bort dom en gång. Inte att den som tryckt på boost får upp samma personer igen.
Måste bara fråga, är Tinder värdelöst om man inte betalar? Har precis laddat appen men är inte alls sugen på att betala dyra pengar för nått som antagligen inte ger nått i slutändan ändå
Nej, fungerar lika bra utan att betala.Måste bara fråga, är Tinder värdelöst om man inte betalar? Har precis laddat appen men är inte alls sugen på att betala dyra pengar för nått som antagligen inte ger nått i slutändan ändå
Nej, fungerar lika bra utan att betala.
Själv kör jag plus dock för att få 5 superlikes per dag. Dessa är bra att använda.
Va bra då ska jag nog ge det en chans ändåNej, jag tycker det fungerar likabra oavsett.
Jag skaffade gold pga nyfiken och ibland lat.