Tid har jag gott omMen jag känner att jag får mental härdsmälta om jag umgås för intensivt med folk jag inte känner väl, och att ses med någon jag mött via en dejtingsida gör ju att det blir en annan dimension av mental påfrestning så att säga. (Jaja, jag vet att det inte är en så stor grej, men för mig är det det!)
Jag kände inte direkt någon attraktion igår. Men det var väldigt roligt att prata med honom eftersom vi delar ett stort gemensamt intresse och har gjort en hel del liknande lite ovanliga livsval som gjorde att det var lätt att relatera till varandras erfarenheter och spinna vidare på diskussioner.
Känslan var i huvudsak att han skulle kunna vara en tillgång i min bekantskapskrets, snarare än -HÅNGLA!!!
Jag är själv introvert och vill ha mycket egen tid så förstår precis.
Då tycker jag du ska gå på din känsla och föreslå en promenad.
Jag hade själv tyckt det skulle känts stelt och jobbigt att åka och laga mat med någon andra gången man sågs. Föredrar att ses på mer neutrala platser.
Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv, står mest och trampar eller vill sätta mig på en stol långt från den andra
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)