Åh, tack för att du berättar! Och vad kul att det gått så braDet är jag! Jag åkte dit i oktober, det gick hur bra som helst och nu har han varit här i snart 2 veckor, planen är att han ska stanna till april. Jag var sjukt nervös innan jag åkte dit och alla jag berättade det för verkade tycka att jag hade en skruv lös, men jag är så glad att jag vågade!
Tack för att du delar med dig! Låter ju jättebra och ger mig hopp om att inte alla som träffar varandra på nätet sedan hatar varandra irl@Mumfie Min vän sedan gymnasiet har en lillasyster som träffade en kille i Kanada på nätet, tror det var via ett spel. Tror hon gick på gymnasiet eller om det var strax innan dess. Minns inte om de hann ses innan de förlovade sig eller om det var Max en gång. Skickade iaf ringar vill jag minnas (men de hade alltså väldigt mycket kontakt och flera år). De är gifta och har hus i skogen i Sverige idag sådär typ 15+ år senare eller så. Vill minnas att han hade en rätt strulig familj också som han typ försörjde och som strulade med att låta honom skaffa pass men de har kontakt med åtm en del fortfarande idag o hälsar på o så.