Tranan
Trådstartare
Hitar nog mest tenn hos mig!Det är vanligt att man får frågor om hur man bor.
Men jag har aldrig fått frågan om hur mkt jag tjänar !? Det känns som lite gold digger varning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hitar nog mest tenn hos mig!Det är vanligt att man får frågor om hur man bor.
Men jag har aldrig fått frågan om hur mkt jag tjänar !? Det känns som lite gold digger varning...
Så har pratat med tjejen jag skulle dejta idag men sköt upp det till onsdagen.
Jag förstår att man inte vill gå på dejt med magsmärtor.
Men får känslan av att hon är ute efter en bostad mer än ett förhållande.
vill veta mycket detaljer om hur jag bor, vad jag jobbar med, vad jag tjänar.
Snart blir det en Tranan special, Jag Flyger iväg!
tennsoldater ?Hitar nog mest tenn hos mig!
Nästan alla män jag haft kontakt med via nätet i dejtingsammanhang har ganska tidigt frågat hyfsat mycket om hur jag bor, vad jag jobbar med och inte en enda gång har jag tänkt tanken att de vill flytta in och leva på min inkomst..
Trist att det inte känns bra. Fråga om vad någon tjänar känns väldigt avigt. Men frågor om jobb och bostad är ju fullt normalt tycket jag. I mitt fall skulle jag nog fråga en hel del om den andras bostad - men inte för att flytta in till utan snarare åt andra hållet, att slippa att någon vill flytta in hos mig snabbt (Been there.. Done that...)Så har pratat med tjejen jag skulle dejta idag men sköt upp det till onsdagen.
Jag förstår att man inte vill gå på dejt med magsmärtor.
Det undrar jag också ? Varför la du ned Tinder ?Hjälp... Jag har laddat ner HP-appen. Hur tänkte jag nu?
Det undrar jag också ? Varför la du ned Tinder ?
Det är för att jag är så osäker på vad jag känner. Det kan vara så att jag känner som jag känner för att jag är lite rädd och behöver mer tid.Okej, känns ju som att du har svaret redan.
Efter 8-10h borde du ha fått lite pirr om det varit rätt ? Men alla fungerar väl olika...
Eller är det för att du hade trevligt som du vill umgås lite till ?
För mig måste attraktion finnas från början.
Jag har precis gjort samma och är helt yr i huvudet! Jag har raskt fått lägga ner att svara alla. Det går ju inte. Har typ 8 konversationer igång eller nåt nu.Hjälp... Jag har laddat ner HP-appen. Hur tänkte jag nu? Jag var medlem där för några år sedan och har varit på några dejter, men det har liksom inte blivit något. Är ni artiga och svarar alla som skriver? Jag har blivit "bortskämd" med Tinder och ovan vid att vem som helst kan skriva. Går det förresten att stänga av allt himla plingande i telefonen?
Jag har precis gjort samma och är helt yr i huvudet! Jag har raskt fått lägga ner att svara alla. Det går ju inte. Har typ 8 konversationer igång eller nåt nu.
Vad bra. Då är jag inte ensam om att hamna i chock!
Jag svarar kanske 1 av 20. Svarar ingen utanför länet, som har eller vill ha barn, fel ålder eller inte är snygg på sin bild.
Låter ju inte som att du behöver mer än Tinder ? Varför HP ?Efter detta prat har jag för första gången på länge loggat in på HP. Ska snart ta tag i att uppdatera profil och bilder!
Speaking of Tinder.. fick precis en notis om att jag blivit gillad mer än 15’000 gånger, känns lite läskigt på något vis
Låter ju inte som att du behöver mer än Tinder ? Varför HP ?