Känslostorm tror jag att man kan sammanfatta helgens dejt med.
Jag kom dit på fredag kväll, och så satt vi i soffan och tog det lugnt en stund innan vi lagade tacos.
Sen spelade vi lite tv-spel och myste i soffan innan det blev dags för sängen.
Där blev det massage och efter det tog hon inte på sig nattlinnet igen, och vips så blev det massa hångel och liggande. Måste nog säga att det var det bästa första-gången-sexet jag någonsin har haft med någon.
På lördagen så gjorde vi i ordning ett ordentligt frukostbord (det var väl snarare brunch kanske
), sen gick vi ut på en långpromenad och på hemvägen handlade vi ingredienser till cheesecake.
När vi kom hem blev det lite tv-spel igen innan vi började med middagen samtidigt som vi gjorde i ordning cheesecaken. Sen efter det bar det iväg på bio. När vi kom hem var klockan mycket och båda var trötta så det blev inget liggande.
Och i morse så gick vi upp tidigt och åkte iväg och åt hotellfrukost, det var gott men jag uppfattade henne som frånvarande och stirrig. Jag vet att hon är morgontrött så jag tänkte att hon är väl bara lite trött. När vi kom tillbaka hem så kollade vi lite på tv i soffan och så plötsligt säger hon "Jag tror du ska åka hem nu".
Där blev jag jätteledsen inombords, förstod verkligen inte varför. Började fundera på om jag hade gjort något fel eller sagt något dumt eller så. Packade ihop mina saker jag hade med och pussades hej då och så gick jag.
Vi har pratat i telefon när jag kom hem för att reda ut det hela, och hon berättade att hon är högkänslig, och att helgen hade varit så intensiv med så mycket intryck och känslor att hon till slut kände sig helt utmattad och knappt visste vad hon skulle ta sig till. Jag trodde helt säkert att hon inte ville träffas mer, men det vill hon och vi har redan planerat in när hon ska komma hit
Lärdomen av detta är väl att inte planera in en hel helg som en tredje-dejt.