F
Fruentimber
Alltså vilken utbredd myt det där är - bland män. De betraktar sig själva som killen som ratas för att han är för snäll. Så jäkla tröttsamt.
Exakt så. När de i själva verket uppenbarligen är creeps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vilken utbredd myt det där är - bland män. De betraktar sig själva som killen som ratas för att han är för snäll. Så jäkla tröttsamt.
Fast han ser ju bra ut OCH är en bra kille enligt sig själv. Toppen juMåste dela med mig av en fd studiekamrats foto från en lokaltidning idag.
Visa bifogad fil 23622
Sugen, någon?
"Men som en bra kille själv måste jag diktera vilka män ni kvinnor bör träffa, annars börjar jag hata er. Ert fel." Mysig.
Ja, det är creepy. Som den där killens "förstår ni hur trött och arg man blir?" Man ska alltså barmhärtighetsligga med honom så att han inte behöver bli ledsen och kinkig.Exakt så. När de i själva verket uppenbarligen är creeps.
Den här killen har förstått hur kvinnor fungerar.Exakt så. När de i själva verket uppenbarligen är creeps.
Hur kan du utifrån ett random youtubeklipp med dold kamera dra slutsatsen att en kille i klippet "har förstått hur kvinnor fungerar"?Den här killen har förstått hur kvinnor fungerar.
Fast, det slår mig: den där vinkeln om stackars snälla killar som inte får ligga medan bad boys får det - det kanske är ett sätt att få män att inte bröla #inteallamän när förtryckande misshandlartyper kommer på tal?Snälla killar... tja.. det skulle man kunna prata mkt om.
Det som de inte inser är att de inte är snällare än andra. Snarare mer bittra, obehagliga och med inställningen att de har rätt till tjejer. Dessutom inte alla tjejer utan just de tjejer som de vill ha ska ha en skyldighet att vara med honom och göra som han vill.
Hur kan du utifrån ett random youtubeklipp med dold kamera dra slutsatsen att en kille i klippet "har förstått hur kvinnor fungerar"?
Kvinnor fungerar OLIKA. Och du behöver inte tala om för kvinnorna här hur kvinnor fungerar. Tänk att ingen påpekat det för dig förut?
Snälla killar... tja.. det skulle man kunna prata mkt om.
Det som de inte inser är att de inte är snällare än andra. Snarare mer bittra, obehagliga och med inställningen att de har rätt till tjejer. Dessutom inte alla tjejer utan just de tjejer som de vill ha ska ha en skyldighet att vara med honom och göra som han vill.
Snälla killar... tja.. det skulle man kunna prata mkt om.
Tjejer gillar olikaJag kan förstå varför alla dom tre egenskaper du nämner inte är attraktiva egenskaper.
Men vad du säger egentligen är att tjejer gillar snälla killar. Bara inte killar som framställer sig som snälla och är bittra för att de inte kan få de tjejer de vill ha... ?
Ofta är de som framställer sig som snälla istället obehagliga med rutten kvinnosyn.Jag kan förstå varför alla dom tre egenskaper du nämner inte är attraktiva egenskaper.
Men vad du säger egentligen är att tjejer gillar snälla killar. Bara inte killar som framställer sig som snälla och är bittra för att de inte kan få de tjejer de vill ha... ?
Eller har jag fel ?
Jag kan förstå varför alla dom tre egenskaper du nämner inte är attraktiva egenskaper.
Eller har jag fel ?
Menar du att du på allvar tror att om en man säger "jag är snäll" så tänker alla tjejer. JAMEN DÅSÅ, då är han snäll? Har dejtat snälla killar hela mitt liv, ingen av dom har någonsin kallat sig snäll sådär allmänt, det behövs liksom inte
Haha, nej givetvis inte.
Det är ju endast vad han själv ser sig som ?
De behöver ju inte betyda att du tycker han snäll. Men är det inte lite väl hårt att dra alla över en kam så?
1. Tjejer gillar olika.Jag kan förstå varför alla dom tre egenskaper du nämner inte är attraktiva egenskaper.
Eller har jag fel ?
1. Tjejer gillar olika.
2. Om man är snäll behöver man inte gå runt och kalla sig själv för det. Dessutom tror jag att de har en annan bild av vad det är att vara snäll. Man är inte automatiskt en snäll person för att man är tystare, tar mindre initiativ etc.
Problemet med killen i insändaren är inte att han skriver att han är snäll, det är att han blir trött och arg på att tjejer väljer killar som han anser är svin före honom.Haha, nej givetvis inte.
Det är ju endast vad han själv ser sig som ?
De behöver ju inte betyda att du tycker han snäll. Men är det inte lite väl hårt att dra alla över en kam så?
Hur kan du veta om killen i annonsen är snäll eller inte ?