Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Exakt så. När de i själva verket uppenbarligen är creeps.
Den här killen har förstått hur kvinnor fungerar.
Första killen frågar om hon är en "pole dancer" . Men när andra killen kommer in och frågar samma sak men är rolig och självsäker på samma gång. Då är det helt ok :D. Dvs, skillnaden på hur du blir betraktad som creep och inte med samma fråga...

Snälla killar... tja.. det skulle man kunna prata mkt om.
Det som de inte inser är att de inte är snällare än andra. Snarare mer bittra, obehagliga och med inställningen att de har rätt till tjejer. Dessutom inte alla tjejer utan just de tjejer som de vill ha ska ha en skyldighet att vara med honom och göra som han vill.

Det som de inte inser är att de inte är snällare än andra. Snarare mer bittra, obehagliga och med inställningen att de har rätt till tjejer. Dessutom inte alla tjejer utan just de tjejer som de vill ha ska ha en skyldighet att vara med honom och göra som han vill.
Fast, det slår mig: den där vinkeln om stackars snälla killar som inte får ligga medan bad boys får det - det kanske är ett sätt att få män att inte bröla #inteallamän när förtryckande misshandlartyper kommer på tal? ;)

Hur kan du utifrån ett random youtubeklipp med dold kamera dra slutsatsen att en kille i klippet "har förstått hur kvinnor fungerar"?

Kvinnor fungerar OLIKA. Och du behöver inte tala om för kvinnorna här hur kvinnor fungerar. Tänk att ingen påpekat det för dig förut? :confused:

Absolut, det finns inget recept som fungerar på alla kvinnor.
Ursäkta, om jag uttryckte mig klumpigt.

Jag kan förstå varför alla dom tre egenskaper du nämner inte är attraktiva egenskaper.

Men vad du säger egentligen är att tjejer gillar snälla killar. Bara inte killar som framställer sig som snälla och är bittra för att de inte kan få de tjejer de vill ha... ?
Eller har jag fel ?

Anders Eklund är troligtvis samma skrot och korn som den som skrev inlägget i tidningen.

Jag kan förstå varför alla dom tre egenskaper du nämner inte är attraktiva egenskaper.

Men vad du säger egentligen är att tjejer gillar snälla killar. Bara inte killar som framställer sig som snälla och är bittra för att de inte kan få de tjejer de vill ha... ?
Tjejer gillar olika

Eller har jag fel ?
Ofta är de som framställer sig som snälla istället obehagliga med rutten kvinnosyn.

Eller har jag fel ?

Menar du att du på allvar tror att om en man säger "jag är snäll" så tänker alla tjejer. JAMEN DÅSÅ, då är han snäll? Har dejtat snälla killar hela mitt liv, ingen av dom har någonsin kallat sig snäll sådär allmänt, det behövs liksom inte

Menar du att du på allvar tror att om en man säger "jag är snäll" så tänker alla tjejer. JAMEN DÅSÅ, då är han snäll? Har dejtat snälla killar hela mitt liv, ingen av dom har någonsin kallat sig snäll sådär allmänt, det behövs liksom inte

Haha, nej givetvis inte.
Det är ju endast vad han själv ser sig som ?
De behöver ju inte betyda att du tycker han snäll. Men är det inte lite väl hårt att dra alla över en kam så?
Hur kan du veta om killen i annonsen är snäll eller inte ?

Eller har jag fel ?
1. Tjejer gillar olika.
2. Om man är snäll behöver man inte gå runt och kalla sig själv för det. Dessutom tror jag att de har en annan bild av vad det är att vara snäll. Man är inte automatiskt en snäll person för att man är tystare, tar mindre initiativ etc.

1. Tjejer gillar olika.
2. Om man är snäll behöver man inte gå runt och kalla sig själv för det. Dessutom tror jag att de har en annan bild av vad det är att vara snäll. Man är inte automatiskt en snäll person för att man är tystare, tar mindre initiativ etc.

1. True
2. Så nu förutsätter du att alla killar som ser sig själv som snälla är tysta och inte tar initiativ ? Hur vet du att det därför han ser sig själv som en snäll person ? Han kanske syftar på att han är sympatisk och duktig lyssnare, osv.

Det är inte upp till honom att bestämma att han är snäll helt enkelt. Det ger en exakt lika mycket info som om nån säger att dom är snygga. Det är väl najs om du tycker du är snygg men det betyder ingenting, om jag tycker du är ful eller har en pissig människosyn så kommer du varken bli snyggare eller snällare för att DU tycker du är det.

Haha, nej givetvis inte.
Det är ju endast vad han själv ser sig som ?
De behöver ju inte betyda att du tycker han snäll. Men är det inte lite väl hårt att dra alla över en kam så?
Hur kan du veta om killen i annonsen är snäll eller inte ?
Problemet med killen i insändaren är inte att han skriver att han är snäll, det är att han blir trött och arg på att tjejer väljer killar som han anser är svin före honom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Mat Tänkte gå på Afternoon Tea för första gången och vill gärna ha tips på trevliga och goda ställen. Det får gärna kännas lite lyxigt och...
Svar
18
· Visningar
721
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10