Var tydligen inte alls på kompisnivå med grannen. Bestämde att gå ut och käka ikväll, jag orkade egentligen inte men tänkte typ att det var bra att göra nånting, orka vara lite social. Det var bra, trevligt. Sen ska vi ta hans bil hem och han börja ta på mig för mycket, han märker att jag blir spänd, kommenterar det t.o.m. Men slutar bara just då. Det är nåt fel på hans bil så hans kompis kommer med en annan bil, han vill att jag ska köra den
(vi båda är nyktra). Jag blir skeptisk och börjar tänka om den är obesiktigad, avställd eller nåt? Han insisterar på att jag ska köra och lovar att den är ok. Vi kramas hejdå utanför och han typ håller fast trots att jag försiktigt försöker krångla mig loss, sen försöker han pussa mig
. Då knuffar jag bort honom rejält och säger sluta och han säger förlåt typ tusen gånger. Jag var riktigt less då och sa att DETTA är anledningen till att vi inte ska kolla film hos mig, han lovar att aldrig mer göra så och jag sa att han redan gått över typ tusen gränser, att han inte kan hålla fast mig när jag försöker ta mig loss.
Så jävla ledsen nu. Var glad för att jag tog mig iväg och käkade på restaurang trots att jag tycker det är sjukt obekvämt med nån jag inte känner, och dessutom är jätterädd för att äta ute den här tiden på året när det går så mycket magsjuka. Och det var trevligt och jag gillade honom. Så beter han sig sådär. Ska fan inte träffa män överhuvudtaget.