Jag är lite nyfiken/intresserad av en kille jag lärt känna via dans (vi gick samma danskurs under hösten) och han har faktiskt varit hemma hos mig och spelat spel en gång för drygt en månad sen.
Ett av problemen är att när han var hemma hos mig och spelade spel var min dåvarande pojkvän med (vi hade haft det lite dåligt ett tag och träffas nu inte längre), så "danskillen" tror säkert att jag är upptagen.
Vi har inte hörts sen vi spelade spel men nu hörde "danskillen" av sig och önskade gott nytt år, vi skrev lite och jag föreslog att vi skulle ses sen när båda var tillbaka i Stockholm, vilket han tyckte lät bra.
Så konfunderad över varför han helt plötsligt hörde av sig och jag vill kanske läsa in mer i det än vad det är. Jag tänker att han nog bara vill vara vänner eftersom han borde tro att jag är upptagen om han inte sett mig på någon dejtingapp!?
Den absoluta fördelen med dejtingappar tycker ju jag annars är att man vet varför man ses innan man ses. Såna här situationer tycker jag kan vara väldigt knepiga
.