[hur lång är du (och ni andra här?)
//r
NEEEEJ! Du vet inte vad du sätter igång ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[hur lång är du (och ni andra här?)
//r
@Gotthard Vegokillen är långmen lite tanig... tyvärr
eller iofs kom jag på, jag tycker han är lång, men jag är ju inte särskilt lång själv... 162.. hur lång är du (och ni andra här?)
//r
NEEEEJ! Du vet inte vad du sätter igång ...
![]()
, då är han i min längd då. Men jag har en bit kvar till dörrkarmen. Stod han på pall eller nåt?
![]()
NEEEEJ! Du vet inte vad du sätter igång ...![]()
eller iofs kom jag på, jag tycker han är lång, men jag är ju inte särskilt lång själv... 162.. hur lång är du (och ni andra här?)
//r
//r
Det låter ungefär som supermissen med min första Tinderdejt! Inget stämde liksom irl. Inte för att jag tror han ljög utan det bara var så.
166,5![]()
Nej det är det som är så konstigt! Det är en helkroppsbild i kanske en hall, ser ut som han står ca 30 cm från dörren... Golv, tak och väggar syns tydligt. Börjar fundera på om det är ett dockskåp modell större, lite med tidigare diskussioner i bakhuvudet![]()
//r
162 cm
Tre av mina dejter är 190 cm +, väger 100 kg + och spenderar mer tid på gymmet än hemma.
En kompis tycker jag börjar bli lite väl enkelspårig i mitt urval av killar nu![]()
Jag har alltid tänkt mig dig som megalång, superclassysnygg modell![]()
Jag är 168. Mitt ex var nog strax över 170 o min dejt strax under 180. Jag bryr mig väldigt lite om längd.
Och har en fasansfull mängd extrema gymselfies i sina profiler, den senaste liksom, biceps större än huvudet?!![]()
Nej det är det som är så konstigt! Det är en helkroppsbild i kanske en hall, ser ut som han står ca 30 cm från dörren... Golv, tak och väggar syns tydligt. Börjar fundera på om det är ett dockskåp modell större, lite med tidigare diskussioner i bakhuvudet![]()
Jag är 169 cm så jag är rätt lång. Och har tydligen storhetsvansinne så jag kan tycka att personer på 190 inte är så mycket längre än mig![]()
Stryk megalång så tycker jag det är en rätt bra beskrivning![]()
![]()
Sån är jag också! Tills man hamnar nära av någon anledning o ba "What?!". Hänt med typ alla mina långa kompisar genom tiderna![]()