Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl:, då är han i min längd då. Men jag har en bit kvar till dörrkarmen. Stod han på pall eller nåt? :p

Nej det är det som är så konstigt! Det är en helkroppsbild i kanske en hall, ser ut som han står ca 30 cm från dörren... Golv, tak och väggar syns tydligt. Börjar fundera på om det är ett dockskåp modell större, lite med tidigare diskussioner i bakhuvudet :rofl:

@Gotthard Vegokillen är lång ;):heart men lite tanig... tyvärr :p eller iofs kom jag på, jag tycker han är lång, men jag är ju inte särskilt lång själv... 162.. hur lång är du (och ni andra här?)

//r

162 cm :)
Tre av mina dejter är 190 cm +, väger 100 kg + och spenderar mer tid på gymmet än hemma.
En kompis tycker jag börjar bli lite väl enkelspårig i mitt urval av killar nu :rofl:

Nej det är det som är så konstigt! Det är en helkroppsbild i kanske en hall, ser ut som han står ca 30 cm från dörren... Golv, tak och väggar syns tydligt. Börjar fundera på om det är ett dockskåp modell större, lite med tidigare diskussioner i bakhuvudet :rofl:

Det går ju att trixa ganska mkt med kameravinklar osv, iof :) .

@Singoalla Jösses... usch, man får ju hoppas att de som vill bli gravida orkar med den tiden och inte bara går ut och hoppas på att bli med barn med ett ons istället.. men det vill man väl förhoppningsvis inte.

@mandalaki Förlåt!:o:p

@Hero Hmm, inte särskilt jätteviktigt för mig faktiskt, han bara visade sig vara lång :P

@Bison Som jag då :)
@the_connemara Jag har tidigare tänkt att kroppsformen spelar större roll än längden, men egentligen när jag ser tillbaka så är det verkligen olika vilka jag sett som attraktiva... det är väl egentligen två killar som passat in på det där jag tror jag velat ha HAHA. (Dvs lite mjukare i kroppen, sen längd kvittar).
Mitt ex är inte särskilt lång, strax över 170 kanske, samma med en av mina kks (men han var dock mjuk i kroppen), sen de andra har varierat en del. Mitt tidigare ex (har bara två) är iofs lång, men det var ju mest jobbigt kom jag på nu, fan då^^).

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 710
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 426
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V