Jag tänker att jag är längre än dig
Vad har jag för verklighetsuppfattning egentligen?
Jag trodde vi var lika långa, och att den lilla var liten. Hur liten är hon då?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att jag är längre än dig
Vad har jag för verklighetsuppfattning egentligen?
Man kan ju ha dem kvar men så att de visas bara för en själv.På tal om ex och att gå vidare... jag har haft mitt ex kvar på fb, men tänkt att vi borde ta bort varann och gå vidare. Det är ändå 2, 5 år sen det tog slut! Vi skriver inget, förutom att han skrev grattis när jag fyllde år så då ville jag också skriva de när han fyllde.. igår :P så nu tog jag mig i kragen och skrev "Hej, du jag tänkte bara skriva att jag tycker vi ska ta bort varann från fb och gå vidare med våra liv. Är väl verkligen dags nu. Men ville skriva innan och inte bara ta bort... du kan väl skriva ok eller vad du vill så jag vet du sett iaf? Ha det bra"
Sen en sak, jag vet inte om jag frågat de förr? Isf minns jag inte... Men hur gör ni med gamla bilder på fb? Bilder på er med era ex o så alltså? Tar bort eller låter dem vara kvar?
//r
Jag trodde vi var lika långa, och att den lilla var liten. Hur liten är hon då?!![]()
@Singoalla Jösses... usch, man får ju hoppas att de som vill bli gravida orkar med den tiden och inte bara går ut och hoppas på att bli med barn med ett ons istället.. men det vill man väl förhoppningsvis inte.
@mandalaki Förlåt!
@Hero Hmm, inte särskilt jätteviktigt för mig faktiskt, han bara visade sig vara lång :P
@Bison Som jag då
@the_connemara Jag har tidigare tänkt att kroppsformen spelar större roll än längden, men egentligen när jag ser tillbaka så är det verkligen olika vilka jag sett som attraktiva... det är väl egentligen två killar som passat in på det där jag tror jag velat ha HAHA. (Dvs lite mjukare i kroppen, sen längd kvittar).
Mitt ex är inte särskilt lång, strax över 170 kanske, samma med en av mina kks (men han var dock mjuk i kroppen), sen de andra har varierat en del. Mitt tidigare ex (har bara två) är iofs lång, men det var ju mest jobbigt kom jag på nu, fan då^^).
//r
Bästis så något om 140 cm![]()
För att kasta bränsle på elden är jag 180 cm lång, ganska smal och (ibland) vältränad, har höga kindben och smal midja. OCH JAG ÄR SINGEL.
Mind blown osv.
Hur tänker ni andra kring det?
Swipar ni enbart utefter eran bedömning, eller lägger ni in en bedömning av er själva i relation till den andra personen också?
Och anser ni själva att ni har en bra självkänsla?
@strawberrysylt jag är 1,72
Funderade om jag skulle fråga om Cubanens längt innan vi bookade dejt, men det kändes liksom så fel att fråga en sådan sak.![]()
Varför inte ? Om du funderar på det så antar jag att du anser det vara relevant ? Så du inte råkar ut för en besvikelse som andra i tråden.
Ja, men som sagt känns det inte så snällt, liksom att fråga "How tall are you?" - "1,70" - "Okay, then I don't think I want to meet you after all"...
Så jag träffar honom istället och kollar om det finns någon kemi. Gör det inte det så behöver jag ju inte träffa honom igen.
PS: Min exmake är 1,68. Så jag är bara ute efter lite förändring.![]()
Det är väl netto som är relevant ? Eller har du tunga kläder?170 cm över vattenlinjen. 0,108 Bruttoton.
Har bara dejtat kortare tjejer.
Jag håller med. Vilka preferenser man än har på yttre attribut så tycker jag det känns lite oartigt att fråga. "Jag vill gärna ses men.. vilken BH storlek har du?" eller "Kan jag få en bättre bild på ditt hår först? Du ser lite tunnhårig ut men ser inte ordentligt"![]()
Jag håller med. Vilka preferenser man än har på yttre attribut så tycker jag det känns lite oartigt att fråga. "Jag vill gärna ses men.. vilken BH storlek har du?" eller "Kan jag få en bättre bild på ditt hår först? Du ser lite tunnhårig ut men ser inte ordentligt"![]()
Kanske, men är det inte lite oartigt att träffa någon om man har en dealbreaker för längden tex ? Då ger man ju inte personen en fair chans direkt. Men är det en preferens kanske det inte är lika viktigt.
jo självklart, efter som jag har ett behov att skydda mig så har jag tunga kläder framförallt som skydd mot termo-attacker. hela 40 kg säger vi!Det är väl netto som är relevant ? Eller har du tunga kläder?![]()
Kanske, men är det inte lite oartigt att träffa någon om man har en dealbreaker för längden tex ? Då ger man ju inte personen en fair chans direkt. Men är det en preferens kanske det inte är lika viktigt.