Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Av en slump råkade trevliga musikern och jag komma in på ämnet längd, vikt, etc.
Han nämnde att han var 195. Så jag antar att jag ska bli glad nu... jackpot liksom..:D:rofl:
Nä.. jag kände mest jaha. Längd är inte viktigt för mig.

Pratade ni verkligen om varandras vikter ? :confused:
Det har jag aldrig varit med om inte i en dejtingfas iaf...

Det låter bra.
om ni ska fotas ihop kan ju han stå på pall också så han blir längre. Det har jag sett att Tom Cruise och andra Hollywoodmän gör när de fotas tillsammans med kvinnor.

Det har jag aldrig sett? Men det finns sk elevator shoes som en del kändisar använder för att bli längre.

Varför inte?
Jag har inga problem att prata om sånt.

Haha, ja om jag inte vill bli riskerad att bli blockad kanske ? Det är väl bara en sån sak man vet om att man inte ska fråga en kvinna om... Om jag har fått reda på vikten är det för att dom själva har berättat det.

Haha, ja om jag inte vill bli riskerad att bli blockad kanske ? Det är väl bara en sån sak man vet om att man inte ska fråga en kvinna om... Om jag har fått reda på vikten är det för att dom själva har berättat det.

Det beror väl helt på hur man frågar och vad man pratar om?
Jag är öppen, har inga issues och både skriver och pratar om allt, föredrar likasinnade så då är det absolut inga konstigheter.

Vissa föredrar skägg andra slätrakat. Vissa föredrar långt hår andra snaggat. Vissa föredrar större kroppar andra smalare kroppar. På så sätt kan man säga att smaken varierar och det kan till viss del finnas olika grupper man attraherar mer med sina personliga attribut vad dessa nu är..

nNär det kommer till längd så är det mer att det går från att vissa föredrar eller tom kräver en viss längd till olika grader av att det inte spelar så stor roll. Dock verkar det inte vara någon som föredrar korta killar eller ja det är väldigt ovanligt. Så rent krasst så är det nog bättre att vara över medel som man.

Med det sagt så är det såklart inte det enda som spelar eller ens är det viktigaste men det är definitivt ingen nackdel att vara runt 190cm och är man inte det så är det inte så mycket man kan göra åt saken utöver att göra en skönhetsoperation som riskerar att man aldrig kan gå igen alternativt använda platåskor ala 70tal.

Med det sagt så är det såklart inte det enda som spelar eller ens är det viktigaste men det är definitivt ingen nackdel att vara runt 190cm och är man inte det så är det inte så mycket man kan göra åt saken utöver att göra en skönhetsoperation som riskerar att man aldrig kan gå igen alternativt använda platåskor ala 70tal.
Jag skulle se det som en nackdel åtminstone. Däremot inget avgörande.

• Gilla
Reactions: ptr
Min kollegas sambo hade kollat igenom hans telefon igår när han somnat på soffan.. blev visst hus i helvete då hon visst inte visste att vi fortfarande har kontakt..
Obs. Inte på ett sånt vis!

Vi tränar tillsammans (ibland med andra från jobbet också) och han är min "kontaktperson" på jobbet..

Förstår inte varför hon inte lämnar honom, han är ju verkligen en rövhatt..

Har skrattat åt den här i flera veckor nu :D

Bifogade filer

• IMG_7930.webp
    IMG_7930.webp
    24,9 KB · Visningar: 228
Min partner är egentligen fyra millimeter för kort för att vara rätt för mig, men lyckligtvis använder hen skoinlägg som har som positiv bieffekt att längden korrigeras.

Privat men avgörande fråga: har hen skorna på sig i den äktenskapliga bädden också? Så hen verkligen har rätt längd i viktiga (?) ögonblick menar jag. Endast inläggen är också acceptabelt givetvis.

Min senaste dejt är 197 cm och väger dubbelt så mycket som mig. Det gick lite vilt till och han svingade runt mig som ingenting. Plötsligt var jag högt uppe i luften. Det var skoj :laugh:. Men omväxling förnöjer, morgondagens dejt är nog ca 170? Han är lättare att krama och jag hoppas få till lite hångel åtminstone i morgon. Borde vara perfekt höjd för att kunna stå upp och göra det :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 426
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 840
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V