Tack. Jag har svårt att förstå det själv ibland.Oj men stackare Vad okänslig hon låter. Jag är ledsen för din hund!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Jag har svårt att förstå det själv ibland.Oj men stackare Vad okänslig hon låter. Jag är ledsen för din hund!
Jag har inga snygg-bilder kanske, men ändå bilder som jag tycker själv att jag ser bra ut på. Är alltid osminkad i princip, så det är jag, men kanske bilder där jag ser smalare ut är jag egentligen är på.Jag har bra sjävförtroende och självkänsla.
Jag drar på de jag gillar, tänker inte på att de inte skulle gilla mig.
Är noga med att ha ärliga bilder, från fest, vardag och jobb, helkropp i klänning och en bakifrån där jag leder en häst.
Ser ingen anledning att sälja in mig själv med bara snyggbilder och filter.
Är även kopplad till min Instagram där det finns ganska många bilder, vissa snyggare än andra
Förlåt, det hör egentligen inte till dejtingtråden men min mor och jag hade en "liten konfrontation" där jag förklarar att det hon säger gör mig väldigt ledsen (min ena hund är dödligt sjuk så jag är rätt ledsen till att börja med och hennes kritik gällde just min döende hund). Får till svar att hon "måste få säga vad hon tycker" och att "du säger ju ofta vad du tycker också och jag blir inte arg för det. Synd att vi inte kan prata med varande utan att jag ska tänka på att jag ev. säger något olämpligt".
Inte så mycket för att be om ursäkt som sagt.
Jag borde kanske vara van. Mina känslor har aldrig varit viktiga, alla försök att förmedla hur hennes kommentarer får mig att må har skjutits ner. Inser nu att det nog fuckat up mig mer än jag insett.Men så onödigt och okänsligt av henne. Förstår att du blir ledsen
Jag tycker inte du ska tänka för mycket åt den andra personen utan svep som du själv vill för det är oavsett en helt ny upplevelse när det blir personligt möte jämfört med en tinderprofil och personlighet kommer vara det som spelar roll mer än något annat.Jag har inga snygg-bilder kanske, men ändå bilder som jag tycker själv att jag ser bra ut på. Är alltid osminkad i princip, så det är jag, men kanske bilder där jag ser smalare ut är jag egentligen är på.
Kanske faktiskt skulle göra att det kändes bättre om jag även visade någon bild från en mindre smickrande vinkel, en av de bilder jag har som jag inte är lika nöjd med.
Tack för inputen, satte igång lite tankar hos mig.
Det ska ju räcka med en gång, men tja...
Har du provat att vara extremt övertydlig och smått otrevlig? Ibland krävs ju tyvärr att man verkligen förolämpar den andra och i värsta fall hotar med rejäl käftsmäll eller liknande om den fortsätter
Jag borde kanske vara van. Mina känslor har aldrig varit viktiga, alla försök att förmedla hur hennes kommentarer får mig att må har skjutits ner. Inser nu att det nog fuckat up mig mer än jag insett.
Du har helt rätt i det. Får nog börja jobba bort min osäkerhet.Jag tycker inte du ska tänka för mycket åt den andra personen utan svep som du själv vill för det är oavsett en helt ny upplevelse när det blir personligt möte jämfört med en tinderprofil och personlighet kommer vara det som spelar roll mer än något annat.
Tänkte på det.Jag försökte att inte involvera mina föräldrar i mitt liv över huvud taget.
Kan känna igen mig lite i det där, att jag sveper vänster på dem som ligger långt över min liga... Men då är det nog också så att de inte heller är riktigt min typ. Ser jag en som ser riktigt skön ut med bra presentation och dessutom skitsnygg är det klart det blir en höger. Men ofta när jag får nån match som är riktigt snygg tror jag inte på det utan tänker "typiskt en sån som kommer unmatcha mig inom en minut" och jag har oftast haft rätt.Jag har insett att jag på tinder inte bara swipar utefter vad jag tycker om den personen, utan också utefter hur jag tror att den personen tycker om mig. Det vill säga, om det är en tjej som verkar vara intressant och rolig, men också är sjukt normsnygg, så tror jag att hon ändå inte kommer gilla mig så swipar "nej tack" på henne. Tänker att jag inte är tillräckligt snygg för henne.
Låter alltså inte henne göra den bedömningen själv, utan istället väljer jag bort mig själv så hon inte kan få chansen att göra det.
Japp, min självkänsla är kass.
Är rädd att hon ska swipa "ja tack" på mig för att hon tycker jag verkar vara spännande samt tycka om mina bilder, och sedan träffas vi och hon blir besviken för att bilderna råkade vara bättre än verkligheten. (jag visar bra bilder på mig, inte de dåliga liksom)
Hur tänker ni andra kring det?
Swipar ni enbart utefter eran bedömning, eller lägger ni in en bedömning av er själva i relation till den andra personen också?
Och anser ni själva att ni har en bra självkänsla?
Så länge du inte vänjer dig så är det ett friskhetstecken! KramJag borde kanske vara van. Mina känslor har aldrig varit viktiga, alla försök att förmedla hur hennes kommentarer får mig att må har skjutits ner. Inser nu att det nog fuckat up mig mer än jag insett.
I övrigt är jag lite trött på Tinder. En del av er tycker det är trist att inte bo i en storstadsregion. Jag gör det, har inställd radie på 10 mil, och åldersspann 6 år uppåt och neråt, men jag sveper ändå slut på folk jättefort, och det kommer mest tillbaka samma gamla vänsterswipar hela tiden, börjar kunna dem utantill. Nåt är det med Tinder som inte funkar som det borde, måste ju vara hur många som helst som aldrig dyker upp i mitt flöde. Vet t.ex. flera killkompisar som har tinder men som jag aldrig sett röken av. Förmodligen vill Tinder att jag ska lessna och testa en betalversion.
Jag har inga snygg-bilder kanske, men ändå bilder som jag tycker själv att jag ser bra ut på. Är alltid osminkad i princip, så det är jag, men kanske bilder där jag ser smalare ut är jag egentligen är på.
Kanske faktiskt skulle göra att det kändes bättre om jag även visade någon bild från en mindre smickrande vinkel, en av de bilder jag har som jag inte är lika nöjd med.
Tack för inputen, satte igång lite tankar hos mig.
Han skrev ju visserligen till mig på Instagram först, men det var inte där han hittade mig först, vilket han inte var rädd för att berätta. Nä han hade sett mig på Tinder, tyvärr inte fått någon match (höhö) men sa att han tyckte att jag verkade så intressant med mitt jobb som fysioterapeut och att jag var så söt att han var tvungen att snoka reda på mig genom vår gemensamma vän. Vågat drag - jag hade mycket väl lika gärna kunnat tycka att det var too much, men den här gången föll det ju väl ut.
Nä honom träffar jag gärna igen, där kan vi säga att det klickade helt klart!
Jag sveper höger även om jag gissar att den andra inte kommer gilla mig. Råkar personen svepa höger ändå, så tja, då kan det ju bli kul ändå. Ett ex sa förut till mig just att jag skulle låta honom avgöra vad han tyckte om mig, inte bestämma åt honom, han var faktiskt vuxen nog att själv fatta beslut kring sådant Jag har det i bakhuvudet hela tiden.Jag har insett att jag på tinder inte bara swipar utefter vad jag tycker om den personen, utan också utefter hur jag tror att den personen tycker om mig. Det vill säga, om det är en tjej som verkar vara intressant och rolig, men också är sjukt normsnygg, så tror jag att hon ändå inte kommer gilla mig så swipar "nej tack" på henne. Tänker att jag inte är tillräckligt snygg för henne.
Låter alltså inte henne göra den bedömningen själv, utan istället väljer jag bort mig själv så hon inte kan få chansen att göra det.
Japp, min självkänsla är kass.
Är rädd att hon ska swipa "ja tack" på mig för att hon tycker jag verkar vara spännande samt tycka om mina bilder, och sedan träffas vi och hon blir besviken för att bilderna råkade vara bättre än verkligheten. (jag visar bra bilder på mig, inte de dåliga liksom)
Hur tänker ni andra kring det?
Swipar ni enbart utefter eran bedömning, eller lägger ni in en bedömning av er själva i relation till den andra personen också?
Och anser ni själva att ni har en bra självkänsla?
Förlåt, det hör egentligen inte till dejtingtråden men min mor och jag hade en "liten konfrontation" där jag förklarar att det hon säger gör mig väldigt ledsen (min ena hund är dödligt sjuk så jag är rätt ledsen till att börja med och hennes kritik gällde just min döende hund). Får till svar att hon "måste få säga vad hon tycker" och att "du säger ju ofta vad du tycker också och jag blir inte arg för det. Synd att vi inte kan prata med varande utan att jag ska tänka på att jag ev. säger något olämpligt".
Inte så mycket för att be om ursäkt som sagt.
Jag är kaxig nog att tänka att bilderna på mig bara är en parentes. Jag förlitar mig på att männen kommer att gilla mitt glada sätt, mitt driv, min humor och allt annat som inte syns på en bild. Bilder i all ära men själv skulle jag aldrig skriva till någon vrålsnygg kille som inte skrivit ett ord på sin presentation, det blir bara så himla platt och jag hoppas att männen som skriver till mig känner samma.