Jag kan lägga upp printscreen på konversationen så fort jag fått tillbaka min dator![]()
JAAA!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan lägga upp printscreen på konversationen så fort jag fått tillbaka min dator![]()
Absolut inte!Alla tips mottages tacksamt via pm. Gäller alla.![]()
Absolut inte!
Jag vill ju läsa om dem i tråden! Alltid bra tips på hur man hanterar idioter på dejtingsidor.
OBS det helt könsneutrala, inte alla män.![]()
Okej alla Tinderproffs, jag behöver hjälp med denna förbannade app! Jag kan inte logga in. Eller är det miningen att jag ska behöva radera och installera om appen varje gång? För det verkar vara ända sätter
När jag trycker på appen så kommer jag till inloggning, trycker vidare att jag vill logga in via Facebook, men jag kommer inte in?!? Jag har en iPhone 6s om det spelat nån roll.
Okej alla Tinderproffs, jag behöver hjälp med denna förbannade app! Jag kan inte logga in. Eller är det miningen att jag ska behöva radera och installera om appen varje gång? För det verkar vara ända sätter
När jag trycker på appen så kommer jag till inloggning, trycker vidare att jag vill logga in via Facebook, men jag kommer inte in?!? Jag har en iPhone 6s om det spelat nån roll.
Absolut inte!
Jag vill ju läsa om dem i tråden! Alltid bra tips på hur man hanterar idioter på dejtingsidor.
OBS det helt könsneutrala, inte alla män.![]()
Gör som du känner och fokusera på det som får dig att må bra.Missat massa intressanta (och mindre intressanta) diskussioner märker jag!
Får börja med att uppdatera om hur det gått med poolkillen. Han var hemma hos mig i fredags och vi fixade pizza och såg två filmer. Det var väldigt trevligt, och han ville under kvällen styra upp nästa träff.
Samtidigt blir jag lite förvirrad, jag är ju lite försiktig av mig, men tredje dejten tycker jag ofta det är trevligt med iaf lite kyssar eller hångel. Här blev det inget alls av den kategorin. Jag fick honom tillslut att lägga upp benen på divanen, bredvid mina, men då satt han och lutade sig ifrån mig med hela överkroppen, så att sitta och mysa lite verkade inte intressant.
Till saken hör att jag är rätt deppig då vi måste ta bort en av hästarna på tisdag, så jag känner mig rätt ambivalent till livet i allmänhet och poolkillen i synnerhet. Vet att jag under kvällen kände att jag ville träffa honom igen, men nu känner jag bara tomhet..
Tror att jag, om han hör av sig, ska säga som det är. Att jag behöver en paus nu pga måendet och hästen, men att vi kan ses/höras om ett par veckor när allt lugnat ner sig.
Någon som har någon input?
Ja säg som det är och säg också att hans beteende gör dig förvirrad. Raka rör är bäst.Missat massa intressanta (och mindre intressanta) diskussioner märker jag!
Får börja med att uppdatera om hur det gått med poolkillen. Han var hemma hos mig i fredags och vi fixade pizza och såg två filmer. Det var väldigt trevligt, och han ville under kvällen styra upp nästa träff.
Samtidigt blir jag lite förvirrad, jag är ju lite försiktig av mig, men tredje dejten tycker jag ofta det är trevligt med iaf lite kyssar eller hångel. Här blev det inget alls av den kategorin. Jag fick honom tillslut att lägga upp benen på divanen, bredvid mina, men då satt han och lutade sig ifrån mig med hela överkroppen, så att sitta och mysa lite verkade inte intressant.
Till saken hör att jag är rätt deppig då vi måste ta bort en av hästarna på tisdag, så jag känner mig rätt ambivalent till livet i allmänhet och poolkillen i synnerhet. Vet att jag under kvällen kände att jag ville träffa honom igen, men nu känner jag bara tomhet..
Tror att jag, om han hör av sig, ska säga som det är. Att jag behöver en paus nu pga måendet och hästen, men att vi kan ses/höras om ett par veckor när allt lugnat ner sig.
Du är fantastisk!Inatt har jag ägnat mig åt ren uppfostring.
Fick ett riktigt obehagligt mail från en man som bland annat ville "ta dig i alla öppningar så att du inte kan gå imorgon". Jag hade mailat fram och tillbaka med trevliga killar under hela kvällen så den här idioten drog verkligen ner mitt humör, jag bestämde mig för att driva litegrann.
Jag skrev att det lät väldigt upphetsande och att jag hade natten fri för just honom (män som skickar den typen av mail förstår sällan ironi i textform), så han var givetvis välkommen.
Jag tog fram min reservmobil med oregistrerat kontokort och skickade iväg ett sms med en adress och bad honom skynda sig. Fick svar att han skulle sätta sig i bilen direkt och åka, han hade över en timmes resväg så jag bad honom ringa när han var framme.
Hoppas han hade en trevlig natt och att han inte hade något emot att det enda som finns på adressen jag skickade är stans polisstation.
Själv somnade jag hemma i tv-soffan. Sexton missade samtal på reservmobilen imorse, och några trevliga sms från samma gentleman.
Missat massa intressanta (och mindre intressanta) diskussioner märker jag!
Körde chrome istället när jag provade Tinder - då funkade det utan appar.Det enda jag kommer på, utöver vad @Singoalla skrev, är att kolla i AppStore att båda apparna är uppdaterade så att inga gamla buggar ligger och stör![]()
Förlåt, det hör egentligen inte till dejtingtråden men min mor och jag hade en "liten konfrontation" där jag förklarar att det hon säger gör mig väldigt ledsen (min ena hund är dödligt sjuk så jag är rätt ledsen till att börja med och hennes kritik gällde just min döende hund). Får till svar att hon "måste få säga vad hon tycker" och att "du säger ju ofta vad du tycker också och jag blir inte arg för det. Synd att vi inte kan prata med varande utan att jag ska tänka på att jag ev. säger något olämpligt".Det är inte bara galet gränslöst, det är ju helt jävla rubbat tycker jag. Om man inte ögonblickligen ber tusen gånger om ursäkt och skäms efter en sådan groda har hoppat ur munnen så är man ju.. alltså jag saknar ord.
Jag har insett att jag på tinder inte bara swipar utefter vad jag tycker om den personen, utan också utefter hur jag tror att den personen tycker om mig. Det vill säga, om det är en tjej som verkar vara intressant och rolig, men också är sjukt normsnygg, så tror jag att hon ändå inte kommer gilla mig så swipar "nej tack" på henne. Tänker att jag inte är tillräckligt snygg för henne.
Låter alltså inte henne göra den bedömningen själv, utan istället väljer jag bort mig själv så hon inte kan få chansen att göra det.
Japp, min självkänsla är kass.
Är rädd att hon ska swipa "ja tack" på mig för att hon tycker jag verkar vara spännande samt tycka om mina bilder, och sedan träffas vi och hon blir besviken för att bilderna råkade vara bättre än verkligheten. (jag visar bra bilder på mig, inte de dåliga liksom)
Hur tänker ni andra kring det?
Swipar ni enbart utefter eran bedömning, eller lägger ni in en bedömning av er själva i relation till den andra personen också?
Och anser ni själva att ni har en bra självkänsla?
Förlåt, det hör egentligen inte till dejtingtråden men min mor och jag hade en "liten konfrontation" där jag förklarar att det hon säger för mig väldigt ledsen (min ena hund är dödligt sjuk så jag är rätt ledsen till att börja med och hennes kritik gällde just min döende hund). Får till svar att hon "måste få säga vad hon tycker" och att "du säger ju ofta vad du tycker också och jag blir inte arg för det. Synd att vi inte kan prata med varande utan att jag ska tänka på att jag ev. säger något olämpligt".
Inte så mycket för att be om ursäkt som sagt.