Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Blimblom och @Alexis och @the_connemara Åh, det har ni rätt i ju! Haha, tänk det hade jag nästan glömt att det är ju den bästa fasen, den innan man vet vad han vill och om det finns något där... har fått så bråttom :S Får väl hoppas jag inte gjort att han blivit ev mindre intresserad nu när jag var lite rättfram, men äsch isf är det ju så, så på var jag då inte^^.

//r

Nä och i sådana fall så var han ändå för känslig brukar jag tänka :D

Min och frukostkillens helg började lite annorlunda. Jag stod i hallen och öppnade brev precis innan han skulle dyka upp och ramlade över ett "Hej, du kanske har klamydia!" brev. Skickade genast iväg ett antal mess med budskapet "Hallå, är det du som sett till att jag fått det här?" Frukostkillen dök upp och jag visade pappret, berättade att jag testat mig nyligen och är lite förvirrad av brevet eftersom ingen hört av sig självmant. I min stress råkade jag säga att jag dragit iväg några mess och nån gruppchatt och frågade vem som skickat det. Han tittade på mig och bara.. "Gruppchatt?" Bra Singo :banghead:

Vi hoppar in i bilen och min mobil plingar non-stop. Jag stängde av ljudet och förbannade mig över att just frukostkillen alltid är den som råkar få reda på mina stökigheter på konstiga sätt. Oavsett om jag dykt upp med bitmärken på kroppen, sprungit på gamla ragg ute tillsammans eller dragit hem med någon annan nästan framför ögonen på honom. Det är ett mirakel att han fortfarande tycker om mig.

Utöver aningens stel start på helgen så har vi legat på golvet framför brasan och druckit vin, lagat mat, promenerat vid havet, dansat runt köksön och hånglat oavbrutet. Hjärtat är lite i brand just nu :heart
Munterhet vore opassande, eller? :o

Okej alla Tinderproffs, jag behöver hjälp med denna förbannade app! Jag kan inte logga in. Eller är det miningen att jag ska behöva radera och installera om appen varje gång? För det verkar vara ända sätter:rage:

När jag trycker på appen så kommer jag till inloggning, trycker vidare att jag vill logga in via Facebook, men jag kommer inte in?!? Jag har en iPhone 6s om det spelat nån roll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 429
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka