Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sak som stör mig förresten är vissas inställning till det här med tillfälliga förbindelser. Om jag skriver på min presentation att jag enbart söker någon att hänga med och ligga med får jag genast massor av mail från män som tycks tro att jag ligger brett särandes på benen och bara väntar på att de ska komma förbi.
Det är som att de inte tror att de behöver anstränga sig det minsta utan att det räcker med att de skickar ett meddelande och frågar om adressen
Bara för att jag kanske inte vill ha ett förhållande så betyder det ju fortfarande inte att jag kan tänka mig att ligga med vem som helst.
Min sambo har tappat håret på toppen och rakar av resten, han ser inte ett dugg hård ut. Snarare som ett glatt ägg![]()
. Han har naturligt lockigt hår så jag försöker med jämna mellanrum övertala honom om att han ska låta det växa ut till ett stort lurvigt galet geni fluff men han vägrar
.
Jag har sabbat (tror jag) ett möjligt förhållande. Jag vet inte om det ens var något. Jag hoppades så. Vi får se.
Jag är inte så framfusig som jag kanske borde vara.Jaså?
Får jag fråga om du tycker det känns hämmande för dig att inte kommunicera mer med de du verkar lite intresserad av? Jag får ofta en känsla när jag läser dina inlägg som att jag i din position hade velat ställa en del frågor/prata lite djupare med din motpart. Är det något du vill men inte riktigt gör eller tycker du det är svårt att förstå din motpart?
Du behöver såklart inte svara om det känns för privat![]()
Själv har jag insett att min typ är de som är snaggade, helst helt rakade på huvudet och skägg ^^Wohooo, det här ser ut att bli en ren dejtvecka framöver! Har en dejt imorgon med en gullig kille jag skrivit lite med (ja, jag har bjudit hem honom till mig som brukligt) och sen håller jag på att skriva med några till som verkar lovande.
Jag önskar verkligen att jag kunde tycka att män som är skalliga/snaggade också skulle kunna vara intressanta för det hade utökat utbudet rejält men nej, det går bara inte. Det spelar ingen roll om personen är skallig naturligt eller bara har snaggat sig, jag kommer på mig själv med att direkt svepa vidare. Tror det har med att jag vill ha någon som är fin på ett pojkaktigt sätt (fast med skäggstubb och bra kroppsbehåring) och skalliga/snaggade män ser oftast alldeles för hårda ut.
Är du säker på att det handlade om dig dvs hon kan vara trött, ha en dålig dag?Jag är inte så framfusig som jag kanske borde vara.
Vill inte såra, tränga på, vara jobbig, eller störa. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Jag saknar inte ord annars men när det kommer till att uttrycka känslor är jag nog inte den starkaste.
Ärligt talat så vet jag inte vad som har hänt. Hade ett samtal i dag och det var något som inte funkade. Något i ton och rytm i samtalet kombinerat med orden so fick mig att slut leda att denna person vill nog inte prata med mig på ett tag. Artigheten eller betoningen i den gjorde mig suspekt sedan i hennes sätt att samtala. Jag hoppas att jag tolkade fel. det gör jag verkligen. Jag vet inte är nog grund i allt.
Det är vad jag hoppas på.Är du säker på att det handlade om dig dvs kan vara trött, ha en dålig dag?
Jag har också spenderat mkt tid med att gilla folk och ibland så tolkar man också fel. ibland blir det rätt och ibland fel.
Men alltså. Du tolkar in rätt mycket i det outtalade. Ni är vuxna, och inte jätteunga heller. Nog bör man väl kunna förvänta sig klarspråk om den ene inte vill träffas mer? Om du blir osäker, fråga! Bättre än att inte veta ut eller in.Jag är inte så framfusig som jag kanske borde vara.
Vill inte såra, tränga på, vara jobbig, eller störa. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Jag saknar inte ord annars men när det kommer till att uttrycka känslor är jag nog inte den starkaste.
Ärligt talat så vet jag inte vad som har hänt. Hade ett samtal i dag och det var något som inte funkade. Något i ton och rytm i samtalet kombinerat med orden so fick mig att slut leda att denna person vill nog inte prata med mig på ett tag. Artigheten eller betoningen i den gjorde mig suspekt sedan i hennes sätt att samtala. Jag hoppas att jag tolkade fel. det gör jag verkligen. Jag vet inte är nog grund i allt.
Det är vad jag hoppas på.
Själv har jag insett att min typ är de som är snaggade, helst helt rakade på huvudet och skägg ^^
Men så länge de har skägg är jag nöjd![]()
Själv har jag insett att min typ är de som är snaggade, helst helt rakade på huvudet och skägg ^^
Men så länge de har skägg är jag nöjd![]()
Var på dejt igår. Trevligt men rött ointressant. Avslutade det ganska tidigt och åkte hem till soffan istället.
Äldsta bästisen säger- döm inte så hårt/fort, ge människorna en chans.
Andra bästisgänget säger- slösa ingen tid och nöj dig inte.
Haha. Blir inte direkt mer hoppfull om dejtandet genom att faktiskt dejta.![]()
Jag med just nu i alla fall.![]()
Det ska ju räcka med en gång, men tja...Ten million dollar question: Hur många ggr måste man dissa en kille innan han vill acceptera att man inte är intresserad?
För nåt år sedan hade jag sex två ggr med en kille i min bekantskapskrets. Efter andra gången så sa jag att jag inte ville ses något mer på det sättet, men att vi kunde vara vänner om han ville. Det ville han inte.
Vi träffas ibland på gemensamma fester. Han är trevlig men jag försöker ändå undvika honom då han inte verkar ha gett upp. Ikväll märkte jag hur han tittade på mig och följde efter till det rum jag var i hela tiden och skulle stå intill mig.
Tyvärr bor han nära mig så jag, han och en annan tog samma buss hem. Den andra gick av först. Sedan när han skulle av så gav han mig först kindpussar, sedan skulle han pussa mig på munnen.
Jag också! Det måste kännas intressant på direkten, jag tror absolut att känslor kan komma med tiden men känns det ointressant från början så hade inte jag slösat mer energi. Jag vill känna efter en dejt att jag fortfarande är nyfiken på personen.