Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att det är så att att det inte handlar om att "nice guys finish last", utan att de som tror sig vara nice guys inte är så jäkla intressanta heller.
Jag har aldrig mött någon som kallar sig en "nice guy" som faktiskt varit det. Tvärtom snarare.

Däremot träffar jag trevliga män som
Utgår från att uppföra sig som folk är någon slags lägsta nivå, inte något man tigger beröm för.
Man behöver normalt sett inte tala om att man är trevlig, om man ÄR trevlig - det märks liksom ändå.

Jag tänker på dig... Kram!

Vem är du då?

En söt man som älskar ömhet...

Fick intrycket att vi snackat tidigare?

Det kanske vi har... Inget jag minns. Har haft ett långt uppehåll

Jag har haft flera långa uppehåll ,dyker in här sporadiskt.

Skulle vilja kyssa dig överallt så du får många sköna orgasmer nån gång... Kyss!

... och där dog den konversationen. Troligen en man som gnäller över att han aldrig får napp. :banghead:

Att inte ha bild med tjejer på bilden känns ganska självklart.

Mhmm, kanske man ska lägga till min cykelbild från Norge iaf . Haha, fast jag vill inte framstå för sportig heller. Kanske skrämmer man bort de tjejer som inte känner sig lika sportig.
Om cykelbilden från Norge är representativ för dig och dina intressen så är det ju inte fel att ha med den. Tjejer som cyklar kommer antagligen att se det som ett plus. Men om du egentligen inte är så intresserad av cykling och det var en engångsföreteelse typ så kanske det är en onödig bild?

Jag blir sällan bortskrämd av sportbilder generellt, men många bilder på personen sittande motorcykel går bort. Jag är livrädd för att åka motorcykel och har noll intresse för att börja köra eller åka, och inbillar mig att om det är ett stort intresse hos den andre så skulle den nog vilja dela med sig av det med någon som uppskattar det.

Några kollegor försökte hooka upp mig med en kille när vi var ute igår.
Hade sagt något om att han var snygg tidigare på kvällen :p
Killen var på som fan, jag ville mest dö, speciellt när jag insåg att vi skulle åka samma pendel.
Han tyckte jag kunde följa med honom hem men det tyckte inte jag.
Funderar på en skojfrisk hämnd på jobbet :sneaky:

Jag tänker på dig... Kram!

Vem är du då?

En söt man som älskar ömhet...

Fick intrycket att vi snackat tidigare?

Det kanske vi har... Inget jag minns. Har haft ett långt uppehåll

Jag har haft flera långa uppehåll ,dyker in här sporadiskt.

Skulle vilja kyssa dig överallt så du får många sköna orgasmer nån gång... Kyss!

... och där dog den konversationen. Troligen en man som gnäller över att han aldrig får napp. :banghead:

Blörgh.
Fick upp frukosten i munnen.

Jag blir mest avundsjuk på att ni kan föra statistik på att ni sveper på hundra personer på en kväll, här blir jag glad om det är två-tre nya om dagen innan det tar slut ;)

Jag blir mest avundsjuk på att ni kan föra statistik på att ni sveper på hundra personer på en kväll, här blir jag glad om det är två-tre nya om dagen innan det tar slut ;)
Förstår det! Fördel i Tindersammanhang att bo i en stor stad. Nackdelen är att det också är stora mängder turister som för mig är helt irrelevanta.

Så kul att det är såpass många som får till dejter! Jag är ju inte så effektiv direkt, högerswipe av 1/100 ger ju inte många matchningar.

Upplever ni att det är värt pengarna med tinder+ ?

Funderar annars på att ta någon månad eller tre på sukker.no igen som iallafall gav ett par dejter ifjol. :)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka