Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men av alla dumheter och män som borde bli bortsorterade så borde det ge lite utrymme för de som inte bär sig åt. Men det verkar snarare som de som inte bär sig åt lessnar då det inget ger.

Låter som en trevlig o avslappnad dejt!

Jag har funderat en del ang stadsmänniska när både jag och @Bison upplevde att de stadsborna vi dejtade tyckte det kändes lika självklart att hångla offentligt och vi inte tyckte det :angel: Svårt att veta i ditt exempel men med min enda erfarenhet så var det något positivt!
Det var det :)
Oj, hångla offentligt :eek: ja, stadsmänniskor verkar sannerligen lite udda ibland :cautious:
Då tar jag det som positivt :D Är ju knappast negativt iaf :p

Jag tror att det är så att att det inte handlar om att "nice guys finish last", utan att de som tror sig vara nice guys inte är så jäkla intressanta heller.

Det räcker ju liksom inte med att bara vara snäll för att folk ska bli kära i en/vilja ligga etc. Det räcker kanske i lågstadiet..

Sen är många som ser sig själv som snälla killar inte så snälla eg. De är ofta såna som tycker de har rätt till saker och kräver och surar och blir bittra.

De som hävdar att de är snälla etc triggar flyktimpulser hos mig.
Just pga ovan.
Självklart vill jag ha en trevlig karl. Men inte en som bara är snäll eller skälv ser det som sitt största karaktärsdrag sas.

Det räcker ju liksom inte med att bara vara snäll för att folk ska bli kära i en/vilja ligga etc. Det räcker kanske i lågstadiet..

Sen är många som ser sig själv som snälla killar inte så snälla eg. De är ofta såna som tycker de har rätt till saker och kräver och surar och blir bittra.

De som hävdar att de är snälla etc triggar flyktimpulser hos mig.
Just pga ovan.
Självklart vill jag ha en trevlig karl. Men inte en som bara är snäll eller skälv ser det som sitt största karaktärsdrag sas.
Precis.
"Snälla killar" är verkligen inte snälla. Det misstaget har jag gjort många gånger.
De som behandlat mig sämst både som partner, dejter eller vänner har varit "snälla killar" eftersom de har bestämt sig för att de är så mycket bättre än andra. Det gör att de inte är villiga att ta till sig andras åsikter och utvecklas.

Precis.
"Snälla killar" är verkligen inte snälla. Det misstaget har jag gjort många gånger.
De som behandlat mig sämst både som partner, dejter eller vänner har varit "snälla killar" eftersom de har bestämt sig för att de är så mycket bättre än andra. Det gör att de inte är villiga att ta till sig andras åsikter och utvecklas.

Jag antar att det är detsamma för dom som utser sig för att vara smarta oftast inte är särskilt smarta heller.
http://illvet.se/manniskan/dumma-manniskor-tror-att-de-ar-smarta

Har försökt att inte vara allt för kräsen på tinder, och bättrat på min profil ännu lite mer. Det har (med mina mått mätt) blivit många matchningar nu och jag försöker att skriva till alla också. Skrev precis till en som jag gillade trots spännisbild, han hade trevlig presentation.. får se om han alls svarar :p De flesta jag skriver till svarar inte, oavsett vad jag skriver. Såg precis en löjligt snygg man som verkade trevlig, får se om det händer något där sedan, det hade ju varit kul...

Har försökt att inte vara allt för kräsen på tinder, och bättrat på min profil ännu lite mer. Det har (med mina mått mätt) blivit många matchningar nu och jag försöker att skriva till alla också. Skrev precis till en som jag gillade trots spännisbild, han hade trevlig presentation.. får se om han alls svarar :p De flesta jag skriver till svarar inte, oavsett vad jag skriver. Såg precis en löjligt snygg man som verkade trevlig, får se om det händer något där sedan, det hade ju varit kul...

Klockan är ganska mkt. Kanske svarar dom imorgon ?
Själv har jag inte bränt en enda superlike idag. Så jag swipade lite söder ut och såg en löjligt söt tjej som rider och offrade en superlike. Match :D . Men jag förväntar mig inte att hon kommer att svara.

Swipestatistik, swipat 100/dag vid tre tillfällen bara 2-3st gick till höger. Not so good!

Det handlar verkligen inte om att jag är sjukt kräsen. Det är verkligen oerhört svårt att utifrån Tinder ha någon som helst aning om vad det är för personer bakom bilderna och presentationerna. Jag högerswipar generellt de som ser genuint trevliga ut och inte röker/ser dryga/farliga/väldigt ovårdade ut. Alla som har bilder på sig själva med tjejer åkte vänster, liksom sängkammarselfies, pannan i djupa veck-selfies, titta under lugg-selfies, personer som verkar vääääldigt high fashion/lyx betonade, personer som bara turistar i stan, och de som verkar totalt o-sportiga (de hade inte haft så kul med mig tror jag...), "åh jag är en party-kille-bilder" åkte också vänster.

Höger åkte bland annat kille som såg jätteglad ut som stod på en dum plats (stenigt fjäll) med sin cykel på raka armar över huvudet, för där hade jag gärna kunna ha stått bredvid med samma glada flin! Alltså en sån som hos många andra här i tråden går till vänster direkt hehe.

Jag håller med om att det är förhållandevis mycket nakna karlar på fjäll här i Norge! ;) Haha! I vart fall på Tinder. På fjället har jag inte sett dem. Så länge det är med glimten i ögat och inte macho-vildman så stör det mig inte.

Fast bild med en tjej säger inte så mycket. Jag har en bild med min bästis, han är kille.
Han är en så stor del av mitt liv så gillar man inte honom kommer det aldrig fungera.
Jag är med på bild på hans grindr också :p

Klockan är ganska mkt. Kanske svarar dom imorgon ?
Själv har jag inte bränt en enda superlike idag. Så jag swipade lite söder ut och såg en löjligt söt tjej som rider och offrade en superlike. Match :D . Men jag förväntar mig inte att hon kommer att svara.
Ja jag räknar absolut inte med att folk ska svara snabbt, framförallt inte mitt i natten eller när de flesta jobbar :) Däremot är det många som jag skrivit till som inte svarat trots att det gått någon dag, då räknar jag inte med att få svar heller.

Swipestatistik, swipat 100/dag vid tre tillfällen bara 2-3st gick till höger. Not so good!

Det handlar verkligen inte om att jag är sjukt kräsen. Det är verkligen oerhört svårt att utifrån Tinder ha någon som helst aning om vad det är för personer bakom bilderna och presentationerna. Jag högerswipar generellt de som ser genuint trevliga ut och inte röker/ser dryga/farliga/väldigt ovårdade ut. Alla som har bilder på sig själva med tjejer åkte vänster, liksom sängkammarselfies, pannan i djupa veck-selfies, titta under lugg-selfies, personer som verkar vääääldigt high fashion/lyx betonade, personer som bara turistar i stan, och de som verkar totalt o-sportiga (de hade inte haft så kul med mig tror jag...), "åh jag är en party-kille-bilder" åkte också vänster.

Höger åkte bland annat kille som såg jätteglad ut som stod på en dum plats (stenigt fjäll) med sin cykel på raka armar över huvudet, för där hade jag gärna kunna ha stått bredvid med samma glada flin! Alltså en sån som hos många andra här i tråden går till vänster direkt hehe.

Jag håller med om att det är förhållandevis mycket nakna karlar på fjäll här i Norge! ;) Haha! I vart fall på Tinder. På fjället har jag inte sett dem. Så länge det är med glimten i ögat och inte macho-vildman så stör det mig inte.

Att inte ha bild med tjejer på bilden känns ganska självklart.

Mhmm, kanske man ska lägga till min cykelbild från Norge iaf . Haha, fast jag vill inte framstå för sportig heller. Kanske skrämmer man bort de tjejer som inte känner sig lika sportig.

Hmm, tjejer som fotar sig i bara underkläderna och räcker ut sin piercade tunga är det motsvarigheten till männens spännis bilder ? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka