P
prallan
Du skriver inget om ditt eget dejtande, kan du inte dela med dig lite?Jag kvällssvepte lite. Kanske 30 högersvep, 17 matchningar och 10 har skrivit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skriver inget om ditt eget dejtande, kan du inte dela med dig lite?Jag kvällssvepte lite. Kanske 30 högersvep, 17 matchningar och 10 har skrivit.
En sån typ av relation skulle jag också vilja ha! Har ingen lust till eller behov av ett förhållande just nu men sällskap lite nu och då är ju trevligtNu har 24-åringen åkt hem
Det var trevligt! Vi såg 2 filmer och gick sen och sov
Känns lättsamt och bra, hoppas det får fortsätta vara så...
En sån typ av relation skulle jag också vilja ha! Har ingen lust till eller behov av ett förhållande just nu men sällskap lite nu och då är ju trevligt![]()
Nja egentligen inte. Börjat fundera varför det är så utbrett. Har vi inget bättre för oss?
Är alltid knökfullt ute på krogarna på helgerna.. dock hört att det varit mindre nu under januari![]()
En sån typ av relation skulle jag också vilja ha! Har ingen lust till eller behov av ett förhållande just nu men sällskap lite nu och då är ju trevligt![]()
Alldeles nyss var jag en millimeter ifrån att skicka iväg ett sms där jag skulle skrivit "smak" men råkade skriva "anal". Som tur är hann jag ändra innan jag skickade.
Vad är era värsta felskrivningar? Hur lyckades ni bortförklara? Eller lyckades ni inte?
Haha det var ännu värreInte till en date, men till min mamma som skulle på jobbfest (innan hon träffade min styvfar):
"Hoppas du får kuk i kväll!"
Hon har humor iallafall!
![]()
Dörrkarmen? Autokorrekt eller vaa?Ska på dejt med dörrkarmen ikväll! Vi ska göra egen pizza hos honom. Ser fram emot det![]()
Dörrkarmen? Autokorrekt eller vaa?
Aha, trodde jag läst allt men måste scrollat förbi det.Nä, något inlägg upp döptes dejten till det utifrån en bild vid en dörrkarm på Tinder![]()
Min sambo har tappat håret på toppen och rakar av resten, han ser inte ett dugg hård ut. Snarare som ett glatt äggWohooo, det här ser ut att bli en ren dejtvecka framöver! Har en dejt imorgon med en gullig kille jag skrivit lite med (ja, jag har bjudit hem honom till mig som brukligt) och sen håller jag på att skriva med några till som verkar lovande.
Jag önskar verkligen att jag kunde tycka att män som är skalliga/snaggade också skulle kunna vara intressanta för det hade utökat utbudet rejält men nej, det går bara inte. Det spelar ingen roll om personen är skallig naturligt eller bara har snaggat sig, jag kommer på mig själv med att direkt svepa vidare. Tror det har med att jag vill ha någon som är fin på ett pojkaktigt sätt (fast med skäggstubb och bra kroppsbehåring) och skalliga/snaggade män ser oftast alldeles för hårda ut.
A la Göran Greider?Min sambo har tappat håret på toppen och rakar av resten, han ser inte ett dugg hård ut. Snarare som ett glatt ägg![]()
. Han har naturligt lockigt hår så jag försöker med jämna mellanrum övertala honom om att han ska låta det växa ut till ett stort lurvigt galet geni fluff men han vägrar
.
Ja men precis fast mörkt brunt och med lurvigt skäggA la Göran Greider?, det förstår jag.