Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har 24-åringen åkt hem :)

Det var trevligt! Vi såg 2 filmer och gick sen och sov :angel:
Känns lättsamt och bra, hoppas det får fortsätta vara så...
En sån typ av relation skulle jag också vilja ha! Har ingen lust till eller behov av ett förhållande just nu men sällskap lite nu och då är ju trevligt :)

En sån typ av relation skulle jag också vilja ha! Har ingen lust till eller behov av ett förhållande just nu men sällskap lite nu och då är ju trevligt :)

Det är den ultimata relationen för mig .
Gymkillen frågade mig vad jag söker, svarsde precis så. Jag vill spela tv-spel, titta på film, äta glass i soffan och ligga :D
Han tyckte det lät perfekt. Vi jobbar mycket bägge två, han lägger massa tid på gymmet och jag i stallet, ingen har egentligen tid för ett riktigt förhållande och jag klarar inte av att ha några krav på mig.

Alldeles nyss var jag en millimeter ifrån att skicka iväg ett sms där jag skulle skrivit "smak" men råkade skriva "anal". Som tur är hann jag ändra innan jag skickade.

Vad är era värsta felskrivningar? Hur lyckades ni bortförklara? Eller lyckades ni inte?

Inte till en date, men till min mamma som skulle på jobbfest (innan hon träffade min styvfar):

"Hoppas du får kuk i kväll! :)"

:meh: Hon har humor iallafall! :D

Fick en förfrågan om dejt ikväll. Verkar vara en gullig kille men jag är så jävla sliten.
Har gjort tusen saker denna vecka, var ute igår, jobbat hela dagen och jobbar ett långt pass i morgon.
Måste lugna ner mig lite :crazy::D

Wohooo, det här ser ut att bli en ren dejtvecka framöver! Har en dejt imorgon med en gullig kille jag skrivit lite med (ja, jag har bjudit hem honom till mig som brukligt:rofl:) och sen håller jag på att skriva med några till som verkar lovande.

Jag önskar verkligen att jag kunde tycka att män som är skalliga/snaggade också skulle kunna vara intressanta för det hade utökat utbudet rejält men nej, det går bara inte. Det spelar ingen roll om personen är skallig naturligt eller bara har snaggat sig, jag kommer på mig själv med att direkt svepa vidare. Tror det har med att jag vill ha någon som är fin på ett pojkaktigt sätt (fast med skäggstubb och bra kroppsbehåring:love:) och skalliga/snaggade män ser oftast alldeles för hårda ut.

En sak som stör mig förresten är vissas inställning till det här med tillfälliga förbindelser. Om jag skriver på min presentation att jag enbart söker någon att hänga med och ligga med får jag genast massor av mail från män som tycks tro att jag ligger brett särandes på benen och bara väntar på att de ska komma förbi.
Det är som att de inte tror att de behöver anstränga sig det minsta utan att det räcker med att de skickar ett meddelande och frågar om adressen:rofl:
Bara för att jag kanske inte vill ha ett förhållande så betyder det ju fortfarande inte att jag kan tänka mig att ligga med vem som helst.

Wohooo, det här ser ut att bli en ren dejtvecka framöver! Har en dejt imorgon med en gullig kille jag skrivit lite med (ja, jag har bjudit hem honom till mig som brukligt:rofl:) och sen håller jag på att skriva med några till som verkar lovande.

Jag önskar verkligen att jag kunde tycka att män som är skalliga/snaggade också skulle kunna vara intressanta för det hade utökat utbudet rejält men nej, det går bara inte. Det spelar ingen roll om personen är skallig naturligt eller bara har snaggat sig, jag kommer på mig själv med att direkt svepa vidare. Tror det har med att jag vill ha någon som är fin på ett pojkaktigt sätt (fast med skäggstubb och bra kroppsbehåring:love:) och skalliga/snaggade män ser oftast alldeles för hårda ut.
Min sambo har tappat håret på toppen och rakar av resten, han ser inte ett dugg hård ut. Snarare som ett glatt ägg :) <3. Han har naturligt lockigt hår så jag försöker med jämna mellanrum övertala honom om att han ska låta det växa ut till ett stort lurvigt galet geni fluff men han vägrar :cautious:.

Min sambo har tappat håret på toppen och rakar av resten, han ser inte ett dugg hård ut. Snarare som ett glatt ägg :) :heart. Han har naturligt lockigt hår så jag försöker med jämna mellanrum övertala honom om att han ska låta det växa ut till ett stort lurvigt galet geni fluff men han vägrar :cautious:.
A la Göran Greider? :D, det förstår jag.

Ok, ju mer jag umgås med min vän, desto mer inser jag att om jag ska bry mig om det där med nära relationer av något slag, då ska det vara med någon yngre kopia av honom. Det lär ju bli lätt :grin: Vi trivs verkligen bra ihop och kommunicerar enkelt och på samma sätt osv.

Ska bli intressant att se om jag träffar han från tinder som jag chattat lite med. Är han lika trevlig på riktigt som när vi chattar så är han jäkligt bra. Har också kommit på att han är blond. Jag brukar inte gilla blondiner :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka