Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj vilken början på en helg @Singoalla!

Jag undrar hur jag själv hade reagerat om det hade hänt mig, inte säker på att jag vill ha reda på det. Hade nog varit en blandning mellan ångest, panikattacker och moffande av glass tills jag svimmat.

Vill du inte veta om du kanske har klamydia? :nailbiting:
Jag syftade mer på om jag hade hamnat i en sådan situation som du gjorde. Självklart "vill" man få reda på om risken finns osv men jag vet bara inte hur jag skulle reagera om ett sånt brev skulle ligga framför ögonen på mig och min dejt, oavsett om det gällde mig eller den andra.

Tur att det var slutet gott dock, du är disneys dekadenta prinsessa. Singoalla istället för Cinderella :)

Jag syftade mer på om jag hade hamnat i en sådan situation som du gjorde. Självklart "vill" man få reda på om risken finns osv men jag vet bara inte hur jag skulle reagera om ett sånt brev skulle ligga framför ögonen på mig och min dejt, oavsett om det gällde mig eller den andra.

Tur att det var slutet gott dock, du är disneys dekadenta prinsessa. Singoalla istället för Cinderella :)

Då förstår jag! Jag tar det med ro, är sannolikt inte smittad och är jag det så känns det inte som hela världen. Frukostkillen tog det med ro också, det var bara just ordet "gruppchatt" och en oändligt plingande mobil som såg ut att göra honom aningens konfunderad.

Inatt har jag ägnat mig åt ren uppfostring.

Fick ett riktigt obehagligt mail från en man som bland annat ville "ta dig i alla öppningar så att du inte kan gå imorgon;)". Jag hade mailat fram och tillbaka med trevliga killar under hela kvällen så den här idioten drog verkligen ner mitt humör, jag bestämde mig för att driva litegrann.
Jag skrev att det lät väldigt upphetsande och att jag hade natten fri för just honom (män som skickar den typen av mail förstår sällan ironi i textform), så han var givetvis välkommen.
Jag tog fram min reservmobil med oregistrerat kontokort och skickade iväg ett sms med en adress och bad honom skynda sig. Fick svar att han skulle sätta sig i bilen direkt och åka, han hade över en timmes resväg så jag bad honom ringa när han var framme.

Hoppas han hade en trevlig natt och att han inte hade något emot att det enda som finns på adressen jag skickade är stans polisstation.

Själv somnade jag hemma i tv-soffan. Sexton missade samtal på reservmobilen imorse, och några trevliga sms från samma gentleman.

Herregud vad bra!!! :D

Frågar redan nu för säkerhets skull, annars kommer jag aldrig att komma ihåg varifrån det kom. OM jag mot förmodan skulle vilja använda det i en bok - är det okej för dig då? Knappast så att du kan stämma mig, men men vill ju inte trampa någon på tårna i onödan. :)
Det är inte helt ovanligt, vet flera som gjort sånt. Har för mig Linnea Claesson la ut nåt liknande. Fattar inte att snubbar fortfarande går på det.

Så jävla gränslös? Urk. Jag hade varit övertydlig och helt enkelt bett honom dra åt helvete.

Ja han ger inte upp! Varje gång jag är på samma fest som honom känner jag hur han är efter mig.

Jag hoppas han kände att han gjorde bort sig den här gången. När han skulle pussa mig på munnen vände jag bort huvudet och sa nej. Sen stängdes bussens dörrar i hans ansikte för han knappt han ut. Det måste varit så pinsamt för honom!

Frågar redan nu för säkerhets skull, annars kommer jag aldrig att komma ihåg varifrån det kom. OM jag mot förmodan skulle vilja använda det i en bok - är det okej för dig då? Knappast så att du kan stämma mig, men men vill ju inte trampa någon på tårna i onödan. :)
Åh det hade jag älskat! Kör, bara kör! :D
Jag kan komma med fler tips på hur man driver med vidriga män om du skulle behöva det i framtiden:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 427
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka