Tja, efter ännu en kväll på krogen kan jag nog konstatera att Tinder är fortfarande bättre. Gick ut på det enda stället där det fanns mkt folk. Men jag såg typ två intressanta tjejer på hela krogen. Min kompis tjata om att han aldrig sett så mkt tjejer på krogen. Hmm, tänkte jag ? Blir de inte bättre än såhär ? Dansade med den sötaste tjejen i mina ögon på hela stället, men så mkt mer blev det inte. Jag vet inte hur man går vidare från det? Det var precis som tidigare att jag dansade i närheten sen kom hon upp och dansa alldeles intill mig. Jag kanske skulle ha provat att heja på henne, men feg som man är tänkte jag att hon kanske är upptagen eller bara ute för att dansa med sina vänner.
Kan iaf konstatera att öronproppar är min bästa investering på mkt länge.
https://www.kjell.com/se/sortiment/.../horselskydd/3m-horselproppar-clearear-p48016
Jag kan faktiskt urskilja tal bättre och inget ringande i öronen efteråt. Möjligt att den sänkte volymen något för mkt. Men helt klart värt det för man skyddar öronen.
Hade en iaf en trevlig kväll med min polare och riktigt kul på dansgolvet. Förhoppningsvis är man inte helt död på dejten imorgon
.