funderar på å sluta skriva med hp-killen, hade velat se bild innan jag ger ut mitt telnr o han ville skicka bild på mms, har ingen bild på hp... hmm....
//r
Han är inte singel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
funderar på å sluta skriva med hp-killen, hade velat se bild innan jag ger ut mitt telnr o han ville skicka bild på mms, har ingen bild på hp... hmm....
//r
Upplever att det är ungefär lika många under 180 som över. De flesta ligger väl någonstans runt där (175-185), sedan är det någon enstaka runt 170 och någon enstaka på över 190.Personerna som skriver ut sin längd är det oftare över eller under 180cm?
Vet du vem det är?Han är inte singel.
Det är väl ändå ganska självklart att en person som inte har bild på sig på en dejtingsida och istället vill skicka en bild över mms, inte är singel?Vet du vem det är?
RutinenDet är väl ändå ganska självklart att en person som inte har bild på sig på en dejtingsida och istället vill skicka en bild över mms, inte är singel?
Det är väl ändå ganska självklart att en person som inte har bild på sig på en dejtingsida och istället vill skicka en bild över mms, inte är singel?
Missade den biten att jag inte är singel . Undrar vem den lycklige är?Det är väl ändå ganska självklart att en person som inte har bild på sig på en dejtingsida och istället vill skicka en bild över mms, inte är singel?
Den stora skillnaden ligger kanske i om man mailar (som jag gör, attans då är jag nog singel i alla fall) eller skickar ett mms.Är det så? Jag hade säkert velat vara lite anonym och gjort så
Antingen det, eller så sitter han med triggerfingret på VÄRLDENS FINASTE KUKBILDDet är väl ändå ganska självklart att en person som inte har bild på sig på en dejtingsida och istället vill skicka en bild över mms, inte är singel?
Jag skaffade swish i höstas. Ja många är inte intresserade av teknik.Det här kan ju bli en intressant helg. Var nyss på en dejt med den korta tjejen igen. Hon är trevlig, söt och så . Men även om hon bara är ett par år yngre känns hon som så gammal. Nyss bytt ut sin tjock-tv och har inte swish ? Hehe, vem har inte swish idag ? Så hon är totalt oteknisk och jag är väldigt mkt för teknik. Mkt, rutin människa och uppe väldigt tidigt på mornarna och jag är kvällsmänniska. Väldigt lugn och snäll som det verkar. Jag är också en lugn person men känns ändå som jag behöver nån med lite mer fart och fläkt. Hehe, så jag vet inte. Inte omöjligt att man kan ge det nån fler dejt ?
Ikväll blir det krogen iaf och tänkte pröva @Singoalla ´s metod för att heja på nån tjej .
Sen en dejt till imorgon, men tror jag måste flytta den lite senare på dagen . Tänkte inte på att jag skulle ut i kväll .
Varför jämför du en massa parametrar istället för att bara umgås och försöka ha trevligt?Det här kan ju bli en intressant helg. Var nyss på en dejt med den korta tjejen igen. Hon är trevlig, söt och så . Men även om hon bara är ett par år yngre känns hon som så gammal. Nyss bytt ut sin tjock-tv och har inte swish ? Hehe, vem har inte swish idag ? Så hon är totalt oteknisk och jag är väldigt mkt för teknik. Mkt, rutin människa och uppe väldigt tidigt på mornarna och jag är kvällsmänniska. Väldigt lugn och snäll som det verkar. Jag är också en lugn person men känns ändå som jag behöver nån med lite mer fart och fläkt. Hehe, så jag vet inte. Inte omöjligt att man kan ge det nån fler dejt ?
Ikväll blir det krogen iaf och tänkte pröva @Singoalla ´s metod för att heja på nån tjej .
Sen en Tinder dejt till imorgon, men tror jag måste flytta den lite senare på dagen . Tänkte inte på att jag skulle ut i kväll .
Varför jämför du en massa parametrar istället för att bara umgås och försöka ha trevligt?
Tjock-tv och swish i dejtingsammanhang, herregud.
Ja... det var nåt nytt..Tjock-tv och swish i dejtingsammanhang, herregud.
Varför jämför du en massa parametrar istället för att bara umgås och försöka ha trevligt?
Tjock-tv och swish i dejtingsammanhang, herregud.
Som Dr Phil skulle säga: And how is it working for you?Därför jag är en analys människa. Jag försöker fundera på hur väl vi skulle passa ihop och känns som vi är ganska olik varann på mkt.
Jag hade en helt ok Trevlig dejt. Inte lika himlastormande som den senaste.
Men du vill väl inte hitta en kopia av dig själv? varför måste du ha någon som gillar samma teknik som du?Därför jag är en analys människa. Jag försöker fundera på hur väl vi skulle passa ihop och känns som vi är ganska olik varann på mkt.
Jag hade en helt ok Trevlig dejt. Inte lika himlastormande som den senaste.
Finns väl ingen kopia av mig? Jag har då inte träffat nån .Men du vill väl inte hitta en kopia av dig själv?