Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så trevligt när man möter på en som man kan ha så jäkla roligt och mysigt med! Har snackat med en kille på Tinder/FB i ungefär två-tre veckor och igår fick jag möjligheten att träffa honom. Vi syntes på förmiddagen lite grann och sen hade jag jobb, men på kvällen svängde jag förbi honom och vi hånglade och myste i flera timmar, kändes som typ en.
Han är inte ute efter ett förhållande, men just nu känns det bara skönt att kunna mötas upp kravlöst och att vi kunnat snacka ”spelregler” såhär tidigt för att undvika några missförstånd :up:

Det här kan ju bli en intressant helg. Var nyss på en dejt med den korta tjejen igen. Hon är trevlig, söt och så :p . Men även om hon bara är ett par år yngre känns hon som så gammal. Nyss bytt ut sin tjock-tv och har inte swish ? Hehe, vem har inte swish idag ? Så hon är totalt oteknisk och jag är väldigt mkt för teknik. Mkt, rutin människa och uppe väldigt tidigt på mornarna och jag är kvällsmänniska. Väldigt lugn och snäll som det verkar. Jag är också en lugn person men känns ändå som jag behöver nån med lite mer fart och fläkt. Hehe, så jag vet inte. Inte omöjligt att man kan ge det nån fler dejt ?
Ikväll blir det krogen iaf och tänkte pröva @Singoalla ´s metod för att heja på nån tjej :p.
Sen en Tinder dejt till imorgon, men tror jag måste flytta den lite senare på dagen . Tänkte inte på att jag skulle ut i kväll :p.

Det här kan ju bli en intressant helg. Var nyss på en dejt med den korta tjejen igen. Hon är trevlig, söt och så :p . Men även om hon bara är ett par år yngre känns hon som så gammal. Nyss bytt ut sin tjock-tv och har inte swish ? Hehe, vem har inte swish idag ? Så hon är totalt oteknisk och jag är väldigt mkt för teknik. Mkt, rutin människa och uppe väldigt tidigt på mornarna och jag är kvällsmänniska. Väldigt lugn och snäll som det verkar. Jag är också en lugn person men känns ändå som jag behöver nån med lite mer fart och fläkt. Hehe, så jag vet inte. Inte omöjligt att man kan ge det nån fler dejt ?
Ikväll blir det krogen iaf och tänkte pröva @Singoalla ´s metod för att heja på nån tjej :p.
Sen en dejt till imorgon, men tror jag måste flytta den lite senare på dagen . Tänkte inte på att jag skulle ut i kväll :p.
Jag skaffade swish i höstas. Ja många är inte intresserade av teknik.
Har dock aldrig märkt i dejting att det skulle vara negativt? jag kan ju istället annat så då kan man lära varandra saker. Så gör jag ju med vänner och familj- vi kan olika saker.
Sen om ni inte klickar ändå så är det ju så bara.
Men jag tror det är bra att inte leta fel.

Senast ändrad:
Sen en Tinder dejt till imorgon, men tror jag måste flytta den lite senare på dagen . Tänkte inte på att jag skulle ut i kväll :p.
Varför jämför du en massa parametrar istället för att bara umgås och försöka ha trevligt?

Tjock-tv och swish i dejtingsammanhang, herregud.

Varför jämför du en massa parametrar istället för att bara umgås och försöka ha trevligt?

Tjock-tv och swish i dejtingsammanhang, herregud.

Därför jag är en analys människa. Jag försöker fundera på hur väl vi skulle passa ihop och känns som vi är ganska olik varann på mkt.
Jag hade en helt ok Trevlig dejt. Inte lika himlastormande som den senaste.

Därför jag är en analys människa. Jag försöker fundera på hur väl vi skulle passa ihop och känns som vi är ganska olik varann på mkt.
Jag hade en helt ok Trevlig dejt. Inte lika himlastormande som den senaste.
Som Dr Phil skulle säga: And how is it working for you?

Det verkar ju inte som att dina analyser leder dig dit du vill. Och då kanske man ska pröva en annan strategi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 426
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 840
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fas vid 6 år
  • Parfym
  • Pluggtråden