Så varför är det viktigt att man gillar samma teknik som dig?Finns väl ingen kopia av mig? Jag har då inte träffat nån.
Näe, såklart jag inte vill ha en kopia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så varför är det viktigt att man gillar samma teknik som dig?Finns väl ingen kopia av mig? Jag har då inte träffat nån.
Näe, såklart jag inte vill ha en kopia.
Viktigt å viktigt. Men jag älskar ju att se på film å tv-serier. Så ja det är ju fördel om man delar de intresset lite. För det är inget jag vill sluta med...Så varför är det viktigt att man gillar samma teknik som dig?
Jag har inte swish och har ingen tvDet här kan ju bli en intressant helg. Var nyss på en dejt med den korta tjejen igen. Hon är trevlig, söt och så. Men även om hon bara är ett par år yngre känns hon som så gammal. Nyss bytt ut sin tjock-tv och har inte swish ? Hehe, vem har inte swish idag ? Så hon är totalt oteknisk och jag är väldigt mkt för teknik. Mkt, rutin människa och uppe väldigt tidigt på mornarna och jag är kvällsmänniska. Väldigt lugn och snäll som det verkar. Jag är också en lugn person men känns ändå som jag behöver nån med lite mer fart och fläkt. Hehe, så jag vet inte. Inte omöjligt att man kan ge det nån fler dejt ?
Ikväll blir det krogen iaf och tänkte pröva @Singoalla ´s metod för att heja på nån tjej.
Sen en Tinder dejt till imorgon, men tror jag måste flytta den lite senare på dagen . Tänkte inte på att jag skulle ut i kväll.
Bara för att man inte har det intresset nu så betyder det inte att man inte kan ta upp intresset. Det är väl som allt annat att det är svårt att veta om det innan man exponeras för det.Viktigt å viktigt. Men jag älskar ju att se på film å tv-serier. Så ja det är ju fördel om man delar de intresset lite. För det är inget jag vill sluta med...
Man får ju ha vilka krav man vill. Men om man är nere på nivån att man ska gilla samma tv-serier. Gör man det inte väldigt svårt för sig själv då?Viktigt å viktigt. Men jag älskar ju att se på film å tv-serier. Så ja det är ju fördel om man delar de intresset lite. För det är inget jag vill sluta med...
Sååå... om någon inte är extremt brydd om vilken tv som står i hemmet, så betyder det att personen inte är intressera av att se film eller serier?! DET var verkligen något nytt för mig!Viktigt å viktigt. Men jag älskar ju att se på film å tv-serier. Så ja det är ju fördel om man delar de intresset lite. För det är inget jag vill sluta med...
Det här kan ju bli en intressant helg. Var nyss på en dejt med den korta tjejen igen. Hon är trevlig, söt och så. Men även om hon bara är ett par år yngre känns hon som så gammal. Nyss bytt ut sin tjock-tv och har inte swish ? Hehe, vem har inte swish idag ? Så hon är totalt oteknisk och jag är väldigt mkt för teknik. Mkt, rutin människa och uppe väldigt tidigt på mornarna och jag är kvällsmänniska. Väldigt lugn och snäll som det verkar. Jag är också en lugn person men känns ändå som jag behöver nån med lite mer fart och fläkt. Hehe, så jag vet inte. Inte omöjligt att man kan ge det nån fler dejt ?
Ikväll blir det krogen iaf och tänkte pröva @Singoalla ´s metod för att heja på nån tjej.
Sen en Tinder dejt till imorgon, men tror jag måste flytta den lite senare på dagen . Tänkte inte på att jag skulle ut i kväll.
Viktigt å viktigt. Men jag älskar ju att se på film å tv-serier. Så ja det är ju fördel om man delar de intresset lite. För det är inget jag vill sluta med...
Men hon har ju platt-tv? Hon har bara inte haft den så länge.Viktigt å viktigt. Men jag älskar ju att se på film å tv-serier. Så ja det är ju fördel om man delar de intresset lite. För det är inget jag vill sluta med...
Sååå... om någon inte är extremt brydd om vilken tv som står i hemmet, så betyder det att personen inte är intressera av att se film eller serier?! DET var verkligen något nytt för mig!
Precis det jag skulle skriva.@Hero strunta i detaljerna och umgås bara. Basera om du vill fortsätta träffa henne på hur du trivs i hennes sällskap snarare än technical specifications.
Viktigt å viktigt. Men jag älskar ju att se på film å tv-serier. Så ja det är ju fördel om man delar de intresset lite. För det är inget jag vill sluta med...
Jag tänker att det ena inte utesluter det andra? Jag hade ingen teve när jag bodde själv, såg filmer och serier på datorn istället. Nu bor jag ihop med en man som är väldigt känslig för när ljud inte låter bra, han vill ha bra högtalare och bra bild. Jag är rätt okänslig för det där, märker typ inte skillnad på vad som är bra och dåligt ljud, därför ser vi nu på hans teve med hans högtalare. Det är väl bara positivt att jag inte kom kånkandes med egna högtalare när vi flyttade ihop.
Fast hon kanske vill se det du gillar också?Haha, näe.
Men lät som hon är mer för att läsa böcker . Gillade Twilight och romantiska komedier typ. Så det är väldigt långt ifrån vad jag tittar på. Men som sagt, hon kanske är öppen för annat . Men ja det har inte klickat med henne riktigt än och det har inte bara med vilken TV hon har i rummet att göra
.
Eller så kanske du ändras och gör något annat med henne.Näe, som sagt det vara bara ett exempel på hennes ointresse för teknik. Själv har jag ju hela kittet med hembio och projektor. Är väldigt känslig för bra ljud osv. Så det hade ju inte funkat om hon skulle konka på högtalare om dom inte var bättre än mina.
Var väl mer intresset , verka inte som hon har så stort intresse för serier å film bara. Men sånt kanske kan ändras.
Mjo, hon ville lära sig att åka slalom. Det var positivtEller så kanske du ändras och gör något annat med henne.
Men då kan ju hon läsa medan du kollar tv. Eller så kan du skippa några filmer för att ni ska göra något annat trevligt tillsammans.Näe, som sagt det vara bara ett exempel på hennes ointresse för teknik. Själv har jag ju hela kittet med hembio och projektor. Är väldigt känslig för bra ljud osv. Så det hade ju inte funkat om hon skulle konka på högtalare om dom inte var bättre än mina.
Var väl mer intresset , verka inte som hon har så stort intresse för serier å film bara. Men sånt kanske kan ändras.