Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så synd!Hon sa innan att hon inte ville inleda nåt då hon ska bort i 3 månader och att vi skulle träffas som vänner. Men jag hoppades väl ändå lite att de skulle kunnat bli nåt mer. Även om jag också inser att det inte är nån idé att inleda nåt nu. Men jag frågade henne sen.
Då sa hon " Tycker du är awesome! Men jag är inte den tjejen + fel tid + att du och jag inte skulle funka".
En Grandiosa eller "Grandis" ;-) är en fryspizza av Norrmännens favoritmärke Grandiosa. Det gör repliken än mer minnesvärd.Du är väldigt vacker. Jag skulle kunna slåss med ett lejon i en bur med händerna i handklovar och endast en stekspade fasttejpad i pannan som tillhygge för en grandiosa-date över skype på modemuppkoppling med dig.
Nej det vet hon inte. Men han har flera, och har haft under många år. Hon vet (enligt honom) om att han har det, men vill inte veta vilka de är eller när han träffar dem.@Milosari Oj..:! Vet hans fru om dig..?
@bumpo Men örk! Vad synd...
Tack alla som svarat på min fråga!! Får se hur jag gör med träffar och med att skriva till de andra jag träffar om jag träffar fler Jag o vegokillen har bestämt att vi ska ses på lördag, ska bli roligt! Pulkakillen trodde han skulle vara frisk till kommande veckas jobbtur hit dit där jag bor... hp-killen vill börja smsa, jag vet inte om jag vill... badkillen är kul o prata med på tinder, men vi har inte pratat nåt om att ses ännu.
//r
Låter härligt..Sitter här i stugan med två vovvar i famnen. Eldar, dricker bubbel och regnet öser ner här. En bättre fredagskväll
För första gången på länge känner jag dock att det skulle vara bättre med sällskap än ensam.
Låter härligt..
Du befinner dig nog åt mitt håll om du är i Roslagen..
Ja alltså det är ju enklare med någon som inte är allt för upptagen på annat håll men denne man har lite speciella skills som jag vill ta del av . Plus att jag gillar honom som person. Moraliskt sett har jag inga större bekymmer, jag har ingen egen överenskommelse med frun, jag vet inte ens vem det är. Hans fru = hans ansvar. De har ju valt att fortsätta leva ihop i alla fall och som jag förstår det är de lyckliga tillsammans "trots" att de inte lever som den stora massan.@Milosari Okej! Nåt sånt skulle jag faktiskt kunna tänka mig själv teoretiskt! Har aldrig provat i praktiken så jag kanske inte alls skulle vilja eller fixa det IRL, men som sagt teoretiskt känner jag att varför inte?
//r
Byt ut bubbel mot te så är vi i ungefär samma lägeSitter här i stugan med två vovvar i famnen. Eldar, dricker bubbel och regnet öser ner här. En bättre fredagskväll
För första gången på länge känner jag dock att det skulle vara bättre med sällskap än ensam.
Både och tycker jag.Personerna som skriver ut sin längd är det oftare över eller under 180cm?
Personerna som skriver ut sin längd är det oftare över eller under 180cm?