Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
3F202C3A-F1D3-4EA2-AC23-220C4AA286C5.webp

Tåflört och På spåret med @Anna hos @Killaloe ikväll :D

Hon sa innan att hon inte ville inleda nåt då hon ska bort i 3 månader och att vi skulle träffas som vänner. Men jag hoppades väl ändå lite att de skulle kunnat bli nåt mer. Även om jag också inser att det inte är nån idé att inleda nåt nu. Men jag frågade henne sen.
Då sa hon " Tycker du är awesome! Men jag är inte den tjejen + fel tid + att du och jag inte skulle funka".
Så synd!

Har inte svarat på några meddelanden på Tinder men nu skrev en person som jag faktiskt svarade. Har alltid varit svag för folk som skejtar :love:
Med dejten känns det okej just nu men han är stundtals ganska passiv och då är det svårt att hänga kvar. Eventuellt har vi olika behov (men jag tänker inte analysera det för mycket nu, än mindre ta upp det- PMS).

@Milosari Oj..:! Vet hans fru om dig..?
@bumpo Men örk! Vad synd...

Tack alla som svarat på min fråga!! Får se hur jag gör med träffar och med att skriva till de andra jag träffar om jag träffar fler :) Jag o vegokillen har bestämt att vi ska ses på lördag, ska bli roligt! Pulkakillen trodde han skulle vara frisk till kommande veckas jobbtur hit dit där jag bor... hp-killen vill börja smsa, jag vet inte om jag vill... badkillen är kul o prata med på tinder, men vi har inte pratat nåt om att ses ännu.

//r

@Milosari Oj..:! Vet hans fru om dig..?
@bumpo Men örk! Vad synd...

Tack alla som svarat på min fråga!! Får se hur jag gör med träffar och med att skriva till de andra jag träffar om jag träffar fler :) Jag o vegokillen har bestämt att vi ska ses på lördag, ska bli roligt! Pulkakillen trodde han skulle vara frisk till kommande veckas jobbtur hit dit där jag bor... hp-killen vill börja smsa, jag vet inte om jag vill... badkillen är kul o prata med på tinder, men vi har inte pratat nåt om att ses ännu.

//r
Nej det vet hon inte. Men han har flera, och har haft under många år. Hon vet (enligt honom) om att han har det, men vill inte veta vilka de är eller när han träffar dem.

@Milosari Okej! Nåt sånt skulle jag faktiskt kunna tänka mig själv teoretiskt! Har aldrig provat i praktiken så jag kanske inte alls skulle vilja eller fixa det IRL, men som sagt teoretiskt känner jag att varför inte?

//r

Sitter här i stugan med två vovvar i famnen. Eldar, dricker bubbel och regnet öser ner här. En bättre fredagskväll :love:

För första gången på länge känner jag dock att det skulle vara bättre med sällskap än ensam.
Låter härligt..
Du befinner dig nog åt mitt håll om du är i Roslagen..:D

@Milosari Okej! Nåt sånt skulle jag faktiskt kunna tänka mig själv teoretiskt! Har aldrig provat i praktiken så jag kanske inte alls skulle vilja eller fixa det IRL, men som sagt teoretiskt känner jag att varför inte?

//r
Ja alltså det är ju enklare med någon som inte är allt för upptagen på annat håll men denne man har lite speciella skills som jag vill ta del av ;). Plus att jag gillar honom som person. Moraliskt sett har jag inga större bekymmer, jag har ingen egen överenskommelse med frun, jag vet inte ens vem det är. Hans fru = hans ansvar. De har ju valt att fortsätta leva ihop i alla fall och som jag förstår det är de lyckliga tillsammans "trots" att de inte lever som den stora massan.

Sitter här i stugan med två vovvar i famnen. Eldar, dricker bubbel och regnet öser ner här. En bättre fredagskväll :love:

För första gången på länge känner jag dock att det skulle vara bättre med sällskap än ensam.
Byt ut bubbel mot te så är vi i ungefär samma läge :p

Jag hade gärna haft sällskap av min nya vän ikväll, bara suttit och babblat i evigheter... Vi var ute och promenerade i två timmar idag, men det hade gärna fått vara två timmar till för mig. Jag hoppas verkligen att jag kan hitta fler som är som honom, för alltså, han är om möjligt ännu lättare att umgås med än mannen jag träffat en del senaste tiden (som jag tänkt att jag passar perfekt ihop med).

Jag vill gärna tro att det här betyder att jag börjar bli bättre på att hitta män som faktiskt är bra, som är respektfulla och trevliga, lätta och tydliga i sin kommunikation osv. De... 4 senaste jag fått närmare kontakt med har alla varit riktigt bra män. Det känns hoppfullt!

Så, nu har jag kollat 100 pers till på tinder :p
2 högersvep, 98 vänster.
Av dem skrev 17 pers sin längd.
43 personer skrev mer än 1 mening, 27 hade helt tom presentation.
Inga spännisbilder eller tydliga "skrytbilder" ikväll. 26 pers hade bara ansiktsbild.

Kan tillägga att enbart ansiktsbild ofta hängde ihop med antingen ingen presentation eller person som skrev sin längd.

Pratade halva natten med senaste tindermatchningen . Han är väldigt glad för att visa sig naken så jag kanske ska kalla honom för nudisten? Ser superordentlig och lite nördig ut med kläder men som sagt, jag tror knappt att han har kläder när han är hemma. Har jättemycket humor dock, så jag kanske ska träffa honom ändå. Man behöver inte vara knäpp för att man är lite exhibitionist tänker jag. Dessutom har han hela tiden frågat om det är okej innan så inga blottartendenser på det sättet.

Hörde av mig till islänningen också att det ska bli kul att ses på måndag. Det visade sig att jag har tagit fel på datumet :o. Det var måndagen veckan efter. Men några minuter senare så meddelade han att han fixat så vi visst kunde ses på måndag. Hoppas nu jag gillar honom...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 426
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 840
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka