Jag har berättat om den här händelsen för länge sen men bjuder på den ingen.
Detta var 6-7 år sen på HP. Jag hade lessnad på alla idiotkontakter så jag hade förtydligt min presentation rätt mycket. Då var det en prick som skrev till mig och uttryckte att min profil var lite avskräckande. Jag förklarade att det var meningen för vissa typer.
Men han argumenterade emot, på bästa besserwissermanéer. Jooo....en presentation skulle minsan vara som ett CV och attrahera så många som möjligt.
Jag kontrade med att jag var inte ute efter hundra karlar utan en rätt karl och den kommer fatta vad jag skriver i presentationen. Något de övriga 99 inte kommer göra.
Det blev tyst så jag trode han fattade piken.
Men näääää.....några timmar senare hade jag fått ett nytt meddelande. Först fattade jag inte vad jag läste. Sen såg jag att det var ju MIN presentation, men omskriven.
Han hade alltså skrivit ner hela min presentation som HAN tyckte den skulle vara
Han hade bifogat att jag fick gärna använda hans modell
Jag blockade.
Några timmar senare fick jag ett nytt meddelande, från en kvinna. Hon berättade att den här snubben satt på HP-chatten och skrev hur otrevlig, otacksam och oseriös jag var och varnade män för att ta kontakt med mig.
Han blev anmäld både av mig och andra och rök från HP.