Han kommer att få vänta länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kommer att få vänta länge
Det är ytterst sällan tjejer skriver först. 95% är det jag.
Men nu har jag en tjej som gjort just detta och jag behöver lite hjälp med vad hon menar?Visa bifogad fil 43702
Jag upplever samma som tjej. Tror endast 5-7 matchningar har resulterat i att mannen skrivit först.
Jag tror det beror på att väldigt många har dejtsidor och appar som tidsfördriv/ bekräftelse.
Emojiska är ett klurigt språk.
Visste inte vad jag skulle svara. Så jag berättade min dag såhär långt. 5:45 sov jag gott, sen cyklade jag till jobbet och så har jag tagit ett fika.
Visa bifogad fil 43706
Oj, fick ett vettigt svar och hon fattade att det var så min dag såg ut . Samt en liten förklaring på hennes emoji att hon ville cykla i fjällen. Fortfarande nyfiken på den där explosionen dock. Cykelkrasch på fjället?
Visa bifogad fil 43722
Fråga!Oj, fick ett vettigt svar och hon fattade att det var så min dag såg ut . Samt en liten förklaring på hennes emoji att hon ville cykla i fjällen. Fortfarande nyfiken på den där explosionen dock. Cykelkrasch på fjället?
Visa bifogad fil 43722
Hahahahahaha! Det där gjorde min dag!Dejten som skulle bjuda mig på middag hos sig, men hon tog fram kvittot så delade vi på kostnaden. Självklart på uteställe, men när man bjuder någon på middag hemma är det lite tokigt.
Dejten som skulle bjuda mig på middag hos sig, men hon tog fram kvittot så delade vi på kostnaden. Självklart på uteställe, men när man bjuder någon på middag hemma är det lite tokigt.
Men jössesDejten som skulle bjuda mig på middag hos sig, men hon tog fram kvittot så delade vi på kostnaden. Självklart på uteställe, men när man bjuder någon på middag hemma är det lite tokigt.
Dejten som skulle bjuda mig på middag hos sig, men hon tog fram kvittot så delade vi på kostnaden. Självklart på uteställe, men när man bjuder någon på middag hemma är det lite tokigt.
Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
Som första kontakt skriver någon alltså så här
"Hej,
Jag vill att du ligger på mage med kudde under så rumpan kommer upp i vädret, dina händer sträcka bakåt så du kan sära på skinkorna åt mig, då får jag en klar syn över dina godsaker medans jag sakta trycker min styva stake mot din förhoppningsvis goa och pulserande fitta.
Kanske ett finger letar sig upp och masserar mynningen av din förbjudna rosett (Om så önskas)
Börjar nog först med att hångla upp dig mot ytterdörren, dina händer fast ovanför huvudet medans jag kysser mig neråt på din fantastiska kropp.
Ett litet scenario vad vi skulle kunna hitta på.
Hur ser dina sexfantasier ut? Hårt? Sensuellt? Smek och kyssar? Rollspel? Kinky?
Jag är trevlig, snäll, ordningsam och städad man.
Men med stor lust och nyfiken.
Med vänlig hälsning
Din man i natten"
Bara komma på tanken "förbjuden rosett" knyter ihop rosetten för all evighet.
Fråga om den. Hon verkar iaf skrivkunnig även med vokaler och konsonanter.
Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
"Hej,
Jag vill att du ligger på mage med kudde under så rumpan kommer upp i vädret, dina händer sträcka bakåt så du kan sära på skinkorna åt mig, då får jag en klar syn över dina godsaker medans jag sakta trycker min styva stake mot din förhoppningsvis goa och pulserande fitta.
Kanske ett finger letar sig upp och masserar mynningen av din förbjudna rosett (Om så önskas)
Börjar nog först med att hångla upp dig mot ytterdörren, dina händer fast ovanför huvudet medans jag kysser mig neråt på din fantastiska kropp.
Hur ser dina sexfantasier ut? Hårt? Sensuellt? Smek och kyssar? Rollspel? Kinky?
Med vänlig hälsning
Din man i natten"
Åh, jag fick något liknande en gång. På en sida som absolut inte var dejtingsida eller liknande.Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
"Hej,
Med vänlig hälsning
Din man i natten"