Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där korrigeringen är ju standard så fort man ska skriva häst.Skrev i ett inlägg: ”En dokumentär om en tjej som lever höstlöv och drömmer om att tävla dressyr på hög nivå.”
Höstlov! Nähä dumma autocorrect igen, hästliv skulle det stå!
Jo, fast sen när jag skulle skriva rätt ord i inlägget här så blev det först höstlov istället.Den där korrigeringen är ju standard så fort man ska skriva häst.
Du borde kunna stänga av autocorrect i inställningarnaJädra autokorrect byter till ord den tycker jag borde skriva när jag trycker mellanslag. Irriterande när jag VET att jag skriver rätt och den envisas. Vet inte hur många ord jag lagt till i ordlistan men det hjälper inte. Fullständigt värdelös funktion det där.
Personen som uppfann den borde strypas långsamt.
Vill minnas ett Facebookinlägg vederbörande skrev för flera år sen där du och maken var i Göteborg och bodde på hotell. Dock stod det inte hotell i inlägget.Skulle skriva baksko idag, fånen föreslår bajskorv
Man lär sig kolla innan man skickar. För det mestaVill minnas ett Facebookinlägg vederbörande skrev för flera år sen där du och maken var i Göteborg och bodde på hotell. Dock stod det inte hotell i inlägget.
Vad stod det då?Vill minnas ett Facebookinlägg vederbörande skrev för flera år sen där du och maken var i Göteborg och bodde på hotell. Dock stod det inte hotell i inlägget.
HorhusVad stod det då?
Byt till SwiftKey!Jädra autokorrect byter till ord den tycker jag borde skriva när jag trycker mellanslag. Irriterande när jag VET att jag skriver rätt och den envisas. Vet inte hur många ord jag lagt till i ordlistan men det hjälper inte. Fullständigt värdelös funktion det där.
Personen som uppfann den borde strypas långsamt.
Skrev ”men nu”, autocorrect ändrade till Menné.
:confused1: