Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Totalt logiskt att den byter ordet "genom" till Henrik....Messade med en chattkompis om postnummer och vi kom in på att Försäkringskassans inläsningscentral har eget postnr.
”Man har ju skickat ett par sådana brev Henrik åren”
*Henrik = genom
Nån skrev i början av tråden att om man trycker och håller kvar på ordförslaget så kommer det upp alternativet ”ta bort”.Finns det något sätt att permanent få bort vissa förslag. Jag har en bokstavkombination som hoppar in så fort jag försöker skriva det lilla ordet det. Blir tokig på det. Just den bokstavskombination existerar inte så jag skulle inte sakna den.
Det brukar existera och även det motsatta dvs att man lägger in att en förkortning automatiskt blir ett annat ord.Finns det något sätt att permanent få bort vissa förslag. Jag har en bokstavkombination som hoppar in så fort jag försöker skriva det lilla ordet det. Blir tokig på det. Just den bokstavskombination existerar inte så jag skulle inte sakna den.
Min kompis storasyster gjorde det på min kompis mobil ocksåDet brukar existera och även det motsatta dvs att man lägger in att en förkortning automatiskt blir ett annat ord.
Jag la in så att "Hej" autocorrectade till "Hej, jag är en kyckling!" på sambons mobil en gång och hade jätteroligt åt det väldigt länge innan han lyckades lista ut vad som hänt och tog bort det
Vad betyder det ens?Servil ingenjör. Jag skrev Det fixar vi senare. Jag har säkert blandat lite bokstäver men vem fasen använder ordet servil idag.
Servil ingenjör. Jag skrev Det fixar vi senare. Jag har säkert blandat lite bokstäver men vem fasen använder ordet servil idag.