Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg den, var fin läsning .Inte mitt inlägg men en av de mer ögonbrynshöjande autocorrect-varianterna (med en flod av mer eller mindre fyndiga kommentarer som följd):
Visa bifogad fil 68856
Stackars Markus......Inte mitt inlägg men en av de mer ögonbrynshöjande autocorrect-varianterna (med en flod av mer eller mindre fyndiga kommentarer som följd):
Visa bifogad fil 68856
Nåt som fortsätter att förvåna mig är att folk inte tycks veta att man kan ändra i inlägg, man kan Edit dem. Jag ser hela tiden konstiga autocorrect-missar, stavfel, skrivfel osv som skribenten MÅSTE ha sett men inte ändrar. Jag anser mig själv vara digital analfabet, men nog kan jag ändra och korrigera i ett inlägg på fb!!Inte mitt inlägg men en av de mer ögonbrynshöjande autocorrect-varianterna (med en flod av mer eller mindre fyndiga kommentarer som följd):
Visa bifogad fil 68856
Nåt som fortsätter att förvåna mig är att folk inte tycks veta att man kan ändra i inlägg, man kan Edit dem. Jag ser hela tiden konstiga autocorrect-missar, stavfel, skrivfel osv som skribenten MÅSTE ha sett men inte ändrar. Jag anser mig själv vara digital analfabet, men nog kan jag ändra och korrigera i ett inlägg på fb!!
En del skriver en kommentar med rätt ordinarie stället. Det är lite störigt.Nåt som fortsätter att förvåna mig är att folk inte tycks veta att man kan ändra i inlägg, man kan Edit dem. Jag ser hela tiden konstiga autocorrect-missar, stavfel, skrivfel osv som skribenten MÅSTE ha sett men inte ändrar. Jag anser mig själv vara digital analfabet, men nog kan jag ändra och korrigera i ett inlägg på fb!!
Å inte skrev du vad det betydde här, så nu behövde jag googlaSkrev ”det är 29 grader i solen” autocorrect fick det till ”det är 29 grader insolens”.
Var tvungen att googla insolens.
Å inte skrev du vad det betydde här, så nu behövde jag googla