Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAMin mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis . Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “
Har du textersättningsfunktion på tfn? Då kan du ställa in så den skriver ”precis” när du knappar in ”prec”.Min mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis . Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “
På min går det att ta bort det förinställda ordet. Håll in det när det kommer upp som förslag så kommer det ett alternativ med att ta bort det.Min mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis . Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “
Har du textersättningsfunktion på tfn? Då kan du ställa in så den skriver ”precis” när du knappar in ”prec”.
Tack!! Det funkade att hålla in på *ordet*!På min går det att ta bort det förinställda ordet. Håll in det när det kommer upp som förslag så kommer det ett alternativ med att ta bort det.
Får tacka dig för ett gott skratt det behövdes särskilt idag.Tack!! Det funkade att hålla in på *ordet*!
När jag skriver "medioker" i min android så tycker den att "med IKEA" är ett bättre alternativ
Min mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis . Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “
Inte så tokigt från synonymordlistan
Jag fick läsa flera gånger. Vad är ban-kappen??”Man kan använda badkappan också men då måste jag teckna avtal o läsa en massa text”
Bankappen!
Ofta känns det som om autocorrect autocorrectar bara på skoj för att den tycker det är roligt.
Jag fick läsa flera gånger. Vad är ban-kappen??
Jag också, förstod inte vad en ban-knapp var för någotJag med! Det var först när du skrev ditt inlägg som jag undrade vad det skulle vara istället.
Åh nejJag skulle googla fram en bild på lyktranka med jobbtelefonen som ändrade till lyxrunka, vilka toppenbilder att ta fram på jobbet