Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meningen vart mindre förståelig för mig.Fick ett mess från en vän som skrev att han lärt sig en limerick om vokaler.
?????Konstigt, men ...tja...man kan väl sno ihop limericker om vad som helst antar jag....
Det kom snabbt ett mess till....
" Autokorrekt alltså; det ska vara tokaier inte vokaler"
Samma här - förstMeningen vart mindre förståelig för mig.
"Kram mamma" tycker min jobblur hjälpsamt är en bra avslutning på mess till min chefSambon fick häromdagen ett sms till sin jobblur gällande ett ärende han handlägger. Sms:et var undertecknat "Med vänlig hälsning - Förnamn Efternamn, avokado" och därefter kom det ett nytt sms "jäkla autocorrect, advokat skulle det stå"
Den där tummen på Messenger sitter verkligen fel, vet inte hur ofta jag kommit åt den av misstag.Platsar inte under "autocorrect" precis, men sms:ande kan ju gå fel ändå, av bara farten. Min bästa barndomsvän skickade mig ett sorgligt sms där hon berättade att hennes älskade mamma just gått bort. Jag fumlade väl lite med mobilen och innan jag visste ordet av hade jag skickat iväg en stor, blå tummen-upp.....
Som tur är har väninnan humor och accepterade min förtvivlade ursäkt 20 sekunder senare.....
Platsar inte under "autocorrect" precis, men sms:ande kan ju gå fel ändå, av bara farten. Min bästa barndomsvän skickade mig ett sorgligt sms där hon berättade att hennes älskade mamma just gått bort. Jag fumlade väl lite med mobilen och innan jag visste ordet av hade jag skickat iväg en stor, blå tummen-upp.....
Som tur är har väninnan humor och accepterade min förtvivlade ursäkt 20 sekunder senare.....
Den där tummen på Messenger sitter verkligen fel, vet inte hur ofta jag kommit åt den av misstag.