Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kallas en såndär båt?
Vad kallas en såndär båt?
Det är så roligt, vissa vanliga ord förstår den inte men till exempel ”ärtsåsen” tycker den är helt rimligt”Ok. Din hv kanske inte ärtsåsen noga men egentligen får man inte ens låna ut kortare perioder till släkt o vänner, det räknas också som andrahandsuthyrning.”
Skrev jag i en chatt. ”Är så” blev ”ärtsåsen”.
Fast det där verkar vara en fejkad grej. Torrlagd, fotbollslag blablabla.
Fast det där verkar vara en fejkad grej. Torrlagd, fotbollslag blablabla.
Sambon som låg på akuten igår skickade att han fått propp i armen, gissa min reaktion . Det skulle stå han fått dropp i armen.
Haha är nog det men med tanke på att han har svår njursvikt så kanske det är anledningVilken dramaqueen
Å någon fler med det uttrycket Ja, alltså jöjö - inte JörgenVi brukar skriva jöjö (adjö adjö) till varandra som avslutning på sms i min familj. Förutom den gången mobilen hann ändra utan att jag såg, varpå min bror svarar "Jörgen på dig med" .
Aldrig hört nån annan som säger eller skriver så. Kul vi är fler .Å någon fler med det uttrycket Ja, alltså jöjö - inte Jörgen
Appropå att den väljer konstiga ord. Skrev ett SMS till en kompis som letade katt för några år sen. Blev knas.
Visa bifogad fil 53949