Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, lät ju nyttigt bägge delarna i alla fall .Jag skrev till kompisen att jag skulle googla grönkålschips.
Mobilen skrev "träningstips".
Vi brukar skriva jöjö (adjö adjö) till varandra som avslutning på sms i min familj. Förutom den gången mobilen hann ändra utan att jag såg, varpå min bror svarar "Jörgen på dig med" .
Jag hade nog varit glad för ärligheten i alla fall om jag fick det senareMin telefon korrigerar det übersnuttiga "jag älskar dig mestast" till "jag älskar dig mestadels"....
Alltså. De som jobbar med autocorrects ordlistor har vrickad humor.Skulle skriva till en bekant (som pratar engelska): -Are you inside? Mobilen skickade: -Are you available, Maude? (Han heter John...)
Skulle skriva till en bekant (som pratar engelska): -Are you inside? Mobilen skickade: -Are you available, Maude? (Han heter John...)
Tråd för roliga/konstiga/märkliga autocorrect. Vi har alla råkat ut för dem, t.ex. när jag skrev trådrubriken som blev ”Famn you autocorrect!”
Har ingen på lager just nu men det kommer nog …
Kör på!