Dåliga nyhetet på ul...

Sv: Dåliga nyhetet på ul...

En BM jag gått hos brukade säga ungefär samma sak, att när barnet är i magen så är det i paradiset. Det har allt det någonsin behöver. Så TS, tänk på det om ni är tvungna att avbryta graviditeten för att barnet är för skadat för att överleva. Den stackars lille kommer slippa få uppleva att ha ont och bara ha fått leva i sitt eget lilla paradis.

Varma tankar från mig med. Ta inte ut för mycket i förskott utan avvakta nya prover nästa vecka. Jag läste om en kvinna som på ett annat forum berättade hur sköterskan skrämt upp henne och maken vid UL:et. Barnet hade alltför mycket vatten i buken och de visste inte om hon skulle rekommenderas att genomgå en abort etc etc.

Veckan därpå gjorde en annan läkare en annan bedömning och efter ytterligare en vecka så hade mängden vätska minskat och faran ansågs vara över.

Det är möjligt att ni inget annat val har än att avbryta, men jag sällar mig till utlandssvensken här i sammanhanget och tror att det ofta inte blir som man tror. Jag önskar så att ni sluppit att befinna er i en så svår situation. :cry:

Tänk på Havreflingas ord. Så trösterikt och tänkvärt. :love: :cry:

Det va det... tabletter tagna idag som förbereder kroppen å på torsdag 08.00 läggs jag in. :cry:

Oj fy vad tufft... ta allt som det kommer nu, en sak i taget. Ditt barn föds ju och trots att det inte skulle vara nu, så kommer det alltid vara ert barn.

Man brukar få tillfälle att vara med den lille ett tag och ta riktigt avsked, om man så önskar. Kan vara värt att få alla minnen man vill ha, även om det just när det händer är hemskt och orättvist.

*många styrketankar till Dig*

Stackars, stackars ni!!! Detta är ju just den värsta mardrömmen inför UL. Många kramar

Åh, så oerhört jobbigt och svårt! Försök att rå om varandra alla tre de här sista dagarna och kom ihåg havreflingas ord. Tid och rum upphör och det är bara ni, nu och i evighet.

Ert älskade änglabarn kommer alltid att följa er genom livet, trots att den inte själv fått vandra på vår jord.

Jag beklagar verkligen och vill sända en varm och stärkande kram!
:cry::cry:

Jag beklagar verkligen er sorg, det måste vara otroligt tungt för er just nu.

Hoppas att allt går "bra" på torsdag, jag ska tända ett ljus för ert lilla änglabarn.

Mängder med stärkande värmande kramar till dig!

Livet är bra orättvist ibland...

Jag kan bara beklaga, det finns ingen rättvisa i världen.

Jag har en nära vän som gick igenom något liknande och hon fann stor tröst att läsa om att hon inte var ensam.
Det finns en sida för de som gått igenom något liknande http://www.smaanglar.org/.

Sköt om er.

Vilken förfärlig sits ni hamnat i. Så orättvist..... Stora styrkekramar härifrån också!!

Jag tycker så synd om er.
Och önskar att ingen behövde gå igenom något sådant.

Jag tänker på er och beklagar sorgen över ert förlorade lilla Änglabarn.

hoppas att allt går som det ska i morgon.

tycker ni är starka som tagit ett sådant beslut, jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det är.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 655
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
26 231
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 389
Senast: Crossline
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
8 048
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar