Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha min mormor ringde för en halvtimme sen - glad över vykortet jag skickade från USA en vecka sen . Hon blir alltid så glad för vykort så jag skickar varje gång jag reser .Min farmor ringde idag och nästan grät av lycka. Jag skickade ett vykort till henne från USA för några veckor sedan och det kom fram idag. Jag hade ingen aning om att det betydde så mycket för henne, jag har aldrig hört henne så glad förut. Så dagens bästa (snarare veckans bästa) var att höra hur lycklig hon blev av det. Och nu ska jag se till att skicka vykort var jag än åker, även om det bara är inom Sveriges gränser
Min farmor ringde idag och nästan grät av lycka. Jag skickade ett vykort till henne från USA för några veckor sedan och det kom fram idag. Jag hade ingen aning om att det betydde så mycket för henne, jag har aldrig hört henne så glad förut. Så dagens bästa (snarare veckans bästa) var att höra hur lycklig hon blev av det. Och nu ska jag se till att skicka vykort var jag än åker, även om det bara är inom Sveriges gränser
Haha min mormor ringde för en halvtimme sen - glad över vykortet jag skickade från USA en vecka sen . Hon blir alltid så glad för vykort så jag skickar varje gång jag reser .
Postens app Riktiga vykort! Helt magic grej
Fantastiskt ju!Postens app Riktiga vykort! Helt magic grej
Men åh det lät ju jätteintressant, tack för tipset!
Ja den är grym faktiskt! Skickar man innan kl 16 är det oftast framme nästa dag.Fantastiskt ju!
Så himla fintJa den är grym faktiskt! Skickar man innan kl 16 är det oftast framme nästa dag.
När vi röjde mammas och pappas lägenhet tog jag hem hela samlingen vykort med mig i Grekland. I princip enda gången jag tar selfies. Mamma älskade dem.
Håller verkligen med! Vi skickar alltid till min farmor och sambons morfar när vi är iväg. Extra plus för att det går att göra kort i A4 samt få väldigt stor och tydlig text vilket gör det så mycket enklare att se för sambons synskadade morfar.Ja den är grym faktiskt! Skickar man innan kl 16 är det oftast framme nästa dag.
När vi röjde mammas och pappas lägenhet tog jag hem hela samlingen vykort med mig i Grekland. I princip enda gången jag tar selfies. Mamma älskade dem.