Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gårdagens bästa var att jag gifte mig!
Ville inte lämna bröllopsfesten för att åka till hotellet sen på natten, hade så fantastiskt kul!
Grattis!Gårdagens bästa var att jag gifte mig!
Ville inte lämna bröllopsfesten för att åka till hotellet sen på natten, hade så fantastiskt kul!
Stort grattis!
TackGrattis!
WohoGårdagens bästa var att jag gifte mig!
Dagens bästa var att jag klarade dagens teoriprov och praktiska prov med full pott på första försöket, så nu har jag "grönt kort" och får klättra och säkra på de höga väggarna när det behövs sele + rep osv Det känns så jäkla kul!
Efter provet så klättrade vi runt en del bara för att det var kul, så nu är jag helt slut. Igen. Orkade ändå göra pastasallad åt mig och åh vad det är gott. Jag älskar den här dagen.
Gårdagens bästa var att jag gifte mig!
Åh, tack Då ska jag helt klart fortsätta skriva här i tråden!Dina inlagg ar sa positiva och "inspirational" att man blir glad och far en possitiv start pa dagen bara av att lasa det!
Dagens absolut bästa är folk som ändrar sig! Haft otaliga diskussioner om feminism, jämställdhet, våld i nära relationer, rätten till abort etc med en av min sambos bästa vänner, en vit, mycket privilegierad medelålders man
Så idag, så frågar han hur man går tillväga för att donera pengar till det skyddade boendet för kvinnor som jag jobbar på, och så har han skänkt 10000kr dit idag!