Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens bästa -i en annars förvirrande utbildningsdag - är en övning vi började med.
Vi skulle i tystnad sitta och titta på varann och den ena av oss tänka att den andra är ett problem, och sedan byta roller.
Efteråt sa den jag gjorde övningen med, att det var svårt att tänka att jag var ett problem när jag satt där och glittrade och lyste!
Fan vet. Tror det var att vi skulle bli medvetna om kroppsspråk. Som om en vuxen människa som jobbar med människor skulle vara omedveten om det?Hmm... får jag fråga vad övningen gick ut på?
KUL FÖR DIG DÅAtt jag är på så fruktansvärt bra humör idag och har massor att se fram emot de närmsta veckorna/månaderna. Om 4 timmar ringer det ut för långhelg, och jag har för en gångs skull inte planerat in saker för dygnets alla timmar utan har endast en (1!) sak inplanerad under alla tre dagar. Heja mig!
Åh nej! Ibland saknar jag livet som student, men inte när jag läser sådant där... Hoppas att plugget flyter på så att du kan andas lite på söndag!KUL FÖR DIG DÅ
Mvh ska plugga hela kvällen idag, hela dagen imorgon och om jag pluggar tillräckligt bra så kanske jag får söndag ledigt.
Tack! Och njut av din härliga ledig helg .Åh nej! Ibland saknar jag livet som student, men inte när jag läser sådant där... Hoppas att plugget flyter på så att du kan andas lite på söndag!