Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en bildtråd för katterDagens bästa, att vi efter lång väntan äntligen har fått hämta hem våra 4 (12 veckors) kattungar! Nu behöver de "bara" vänja sig vid livet här på gården...
Haha, du är inte ensam! I torsdags planerade jag att vila, plocka av vardagsrumsbordet lite och kanske rensa en hylla i bokhyllan som blivit någon slags samlingsplats för allmänt bråte. Slutade med att jag storstädade hela vardagsrummet så intensivt att det kändes som ett helt nytt rum Det har inte gjorts de gånger jag faktiskt planerat att städa där...Att jag fick feeling när jag skulle "städa köket lite snabbt" och istället städade hela lägenheten samt fick en massa annat gjort! Undrar varför jag alltid får mer gjort när jag planerat för en latmaskdag, än när jag planerat för att faktiskt få en massa gjort?
Känner igen det där! Undrar om det är för att man latar sig så flitigt att man plötsligt får en massa extra energi och bestämmer sig för att göra saker?Haha, du är inte ensam! I torsdags planerade jag att vila, plocka av vardagsrumsbordet lite och kanske rensa en hylla i bokhyllan som blivit någon slags samlingsplats för allmänt bråte. Slutade med att jag storstädade hela vardagsrummet så intensivt att det kändes som ett helt nytt rum Det har inte gjorts de gånger jag faktiskt planerat att städa där...