Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömde en dagens bästa :o Jag träffade mitt kusinbarn för första gången som ska dopas... eh DÖPAS på lördag (kusin bor i Sthlm och jag har varit borta på jobb de gånger de varit till Falun).

Lilla Emma var söt och tyckte att mina tummar och pekfingrar var utmärkta att ha i munnen :D Jag är ju inte en barnmänniska men jag måste ju tillstå att hon var gullig :)

fått hem den ursnygga handväskan jag köpt i veckan, är ännu nöjdare med den i verkligheten :) Fick dessutom ett par snygga och varma tumvantar från min faster, de kommer passa perfekt till kappa och väska.
Ska jag vara sjuk kan jag åtminstone ha en snygg fasad :D Jag, som inte orkat bry mig om mitt yttre på flera år, ser det som en friskhetstecken att jag börjat bli lite fåfäng sista tiden! Tidigare har jag tyckt det varit lite jobbigt att få uppmärksamhet för hur jag ser ut, eller för att jag haft den typ av kläder jag gillar mest, men nu njuter jag och tar glatt emot komplimanger jag får. Va tusan, jag klär mig ju som jag tycker är snyggt, är ju kul om andra håller med? Så kan man förvirra folk som mest sett mig fältklädd när jag kommer i "stadskläder" :sneaky:

Dagens bästa är att jag snart ska träffa min bästa kompis för en kväll på stan. Hon har precis slutat amma så det var längesen vi hade en helkväll på stan! Det ska bli så himla kul! :)

Dagen bästa hittills är ridpasset innan när vi hade fokus på att träna övergångar och fattningarna både från skritt och trav skedde genom tankeöverföring! Känslan man får till vid sådana ridpass är magisk! :love:

Dagens kommande bästa är att jag ska ut och äta med stallägaren. Kul att göra nåt utanför stallet! Hon kommer nog bli chockad när hon ser mig i klänning! :)

Gårdagens bästa var dopet av kusinbarnet. Hon uppförde sig rätt bra faktiskt men när den där totalt främmande karln stänkte vatten på henne fick det vara nog! :mad: Då började hon illvråla :p Eftersom prästen fortfarande höll i henne blev det REJÄL volym på skriket. Han hade mikrofon... :rofl: Det var nästan så hon kom av sig när det blev SÅ högt ljud genom högtalarsystemet :D

Jag agerade fototgraf och det blev några riktigt bra bilder som jag ska skicka till bästa kusinen :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 869
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18