Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa är ridpassen, ridit unghästen i skritt och trav (på lina, är typ 6:e ridpasset) som skötte sig fläckfritt inkl när det var konstiga ljud utanför ridhuset. Sen nästa pass på vuxne hästen som var taggad till max och bara VILLE göra allt och lite till. Lyckan är fullständig att ha all den styrkan och energin med sig. Får ett stort leende på läpparna bara jag tänker på mina pållar och är så lyckligt lottad att ha dem hemma och kunna se dem genom fönstret och bli mött av en glad gnäggning när jag öppnar ytterdörren. Tacksam att ha den distraktionen, särskilt nu :)

Dagens bästa igår. Sonen utbrister, mamma jag når runt dig. Efter att jag har bantat bort 20 cm och 16 kg.

Dagens bästa idag. Jag ska åka till Ullared med bästa tjejgänget och sova borta i två nätter.

Dagens bästa imorgon. Jag har 13 timmar på mig att shoppa på gekås.

Dagens bästa igår. Sonen utbrister, mamma jag når runt dig. Efter att jag har bantat bort 20 cm och 16 kg.

Dagens bästa idag. Jag ska åka till Ullared med bästa tjejgänget och sova borta i två nätter.

Dagens bästa imorgon. Jag har 13 timmar på mig att shoppa på gekås.
Å, vad roligt! Jag och mina tjejkompisar har också pratat om att göra det. Du får återkomma med rapport! :)

Dagens bästa igår: träffade en kär gammal vän och trots att vi inte setts på många år och inte varit helt sams under tiden kändes det så bra! Jag var jättenervös för att det skulle bli krystat, men det var helt underbart! En annan bra sak var att jag snodde åt mig en timme med sambon, mitt i veckan i Stockholm - det var ett trevligt sammanträffande.

Dagens bästa: Sista långpasset på jobbet efter en extremt tung vecka med upp klockan sex och hem klockan nio. Soffan ikväll kommer kännas himmelsk :D

Idag har varit en riktigt pissig dag så det var svårt att hitta något positivt men..

Fick kommentaren Väldigt snygg häst, roligt att se en så välmusklad häst på kliniken idag. Alla kommentarer som är positiva om min djur mottages tacksam. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 869
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar