Ok, för en gångs skull har jag tur... I den vilda jakten på munsårsplåster (fick inte tag på de jag ville ha, de är restade) så knatade jag in på spelbutiken i Kupolen, Borlänge för att köpa vatten. Lång kö så jag står och tittar. När jag kommer fram säger jag att jag vill ha en andel (1/10) Calles special V75 för 100kr och en Trisslott. Hon frågar vilket nummer jag vill ha och de har inget av mina "vanliga" så jag säger nr 1 och det är en Dubbeltriss. Jag kan ju inte låta bli att ta den då och skrapar sedan fram 150kr, mkt trevligt.
Jag springer runt på en drös andra affärer och kommer hem för ca 45 min sedan. Tänker: "Tja, ska väl rätta V75:an då". Kommer in på liverapporteringen i sista loppet och JAG FÅR 7 RÄTT!!!
Eftersom det var andel fick jag ju 1/10 av utdelningen, det blev nästan 9500kr till mig! Jag är så glad att jag grinar lite, det är MYCKET pengar för mig!
Tror nog det kvalificerar som dagens bästa
Jag springer runt på en drös andra affärer och kommer hem för ca 45 min sedan. Tänker: "Tja, ska väl rätta V75:an då". Kommer in på liverapporteringen i sista loppet och JAG FÅR 7 RÄTT!!!
Eftersom det var andel fick jag ju 1/10 av utdelningen, det blev nästan 9500kr till mig! Jag är så glad att jag grinar lite, det är MYCKET pengar för mig!
Tror nog det kvalificerar som dagens bästa