Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilket underbart besked!! Väntade också på ett svar för några veckor sedan, väntan och ovissheten var fruktansvärd! Som tur var var mitt besked också att det inte var något farligtDagens bästa är att jag inte har bröstcancer... Jag blev kallad på uppföljning efter den ordinarie mammografin och tiden mellan jag fick kallelsen och idag (mer än en vecka) har varit vidrig. Nu ska jag fira!
Åh vilket underbart besked!! Väntade också på ett svar för några veckor sedan, väntan och ovissheten var fruktansvärd! Som tur var var mitt besked också att det inte var något farligt
Dagens bästa är att jag inte har bröstcancer... Jag blev kallad på uppföljning efter den ordinarie mammografin och tiden mellan jag fick kallelsen och idag (mer än en vecka) har varit vidrig. Nu ska jag fira!
Åh vilket underbart besked!! Väntade också på ett svar för några veckor sedan, väntan och ovissheten var fruktansvärd! Som tur var var mitt besked också att det inte var något farligt