Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den är en sån klassiker!Dagens bästa när en kollega visar en film från en nyhetssida om en lastbil som har kört av vägen, de intervjuar en brandman om vad som har hänt osv. Sen säger brandmannen något att de väntar på bärgaren som bör komma inom 30 minuter, det bästa är att precis som brandmannen säger detta ser man bärgaren åka förbi i bakgrunden.
Det fick mig att tänka på:
Åh, det är SÅ gott!Att jag återupptäckt riskakor med mörk choklad
Att jag återupptäckt riskakor med mörk choklad
Jag vet inte, har aldrig kollat! Men @Red_Chili verkade veta vad jag pratar om så hon kanske kan upplysa oss?
Finns det i Sverige också?
Då hoppas jag på henne!Jag vet inte, har aldrig kollat! Men @Red_Chili verkade veta vad jag pratar om så hon kanske kan upplysa oss?
Finns det i Sverige också?
Det finns! Kung Markatta harJag vet inte, har aldrig kollat! Men @Red_Chili verkade veta vad jag pratar om så hon kanske kan upplysa oss?
Lysande, tack! Då hoppas jag att jag glömt bort det nästa gång jag handlarDet finns! Kung Markatta har
Friggs ska ha en majskaksvariant på dem, men jag har inte sett det i butik tyvärr. De från Kung Markatta har jag sett på bland annat Ica Maxi.