Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Jätte söting :love: Gilalr den första bilden men synd att hennes huvud är lite kapat.

Vad fin hon är!:love: Jättegrattis!!

Här är min "lille" busunge Erik som fyllde 1 år :eek: igår. Helt ofattbart..!

Den här bilden hade vi till Eriks grattis-annons i tidningen.

26027058.jpg

26027063.jpg

26027082.jpg

Eriks rum "före"

26036556.jpg

Och "efter":laugh: Blev färdigt igår!,.. eller nästan färdigt, fattas lister.

26036565.jpg

Gud vilken snygg tapet :love:

Och vad stor han har blivit, tycker de var igår du la ut bilden på dig och magen i kanindräkt :rofl:

Så himla söt han är Erik! Och vilken fräck tapet! (vågligt att lägga ut en bild på en blå tapet här på pkbuke)

Jättefina tapeter, och ursöt liten (stor!) kille!

Jag hör också till den skaran som har ett blått barnrum.

26059841.jpg

26059842.jpg

Emilias dagisbilder har kommit (: :love:

Sorry för dålig kvalite .. ^^

My var verkligen jätte söt. (:

Haha ja nu lär jag bli påhoppad..!:o

Nä ursäkta språket men sånt där skiter jag faktiskt fullständigt i. Min pojke ska ha ett fint blått rum, så är det bara.:cool:;)
Sen om han vill ha rosa tapeter och glitter när han blir äldre så är det upp till honom. Men jag älskar verkligen dessa helikoptertapeter.. dom blev ännu finare än vad jag trodde först!

Tapeterna var faktiskt himla snygga, inte för mycket men samtidigt annorlunda.

(jag väntar på ett rum över huvud taget, och ska först spendera 100 liter vit färg innan jag kan börja inreda barnrum. Men kul ska det bli!)

Åh jag längtar också tills att jag har ett barnrum att inreda, sitter och kikar på inredning redan nu :D

( Jag tycker också det hela med färger vs kön har gått lite över styr )

Ja det ska bli skoj! Själv har jag tänkt djungeltema på Sams rum och har redan hittat en härlig honungsgul, men får väl se när vi kommer närmre den aktuella dagen. Som det ser ut nu kommer han sova i min säng tills han är 15, och då kanske han inte ens vill ha något djungelrum utan ett svart hårdrockarrum! :eek:

Här har han konverterat, jag är öppen för alla förslag

Här får vi underhållningshjälp av goe 6-årige grannen, jättepraktiskt, Sam är helt utmattad när Ian har varit där! :D

Åh sista bilden, gud vad jag saknar när Rasmus var så liten och grodade ihop sig så på ens bröst :love: Finns inget mysigare och det verkligen strålar trygghet :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 347
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka