Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alvin älskar också att prova skor. Och han tar alla chanser att göra det. Om jag bara nämner att vi ska gå ut, och så betonar jag på SEN, så far han ut i hallen. Och kommer tillbaka en kvart senare med en sko på varje fot, och handskar på sig. "Dääädiii!" (färdig) ropar han och sliter i dörrhandtaget
Hehe! Nej det ahr du rätt i! hihi.. Tänkte jag inte ens på..
Jag har fått klippa honom lite för håret hängde rätt i ögonen.. Kanske därför det står upp så mycke igen?! hihi
kl
MrsScabtree: Tack tack!
Snoffsan: Hihi Tack! Vilken bra smak ni har.. Visst är badbrallorna tuffa! Tyvärr är Rasmus byxor urväxta nu så vi har inhandlat ett par till som inte alls är lika tuffa (hans pappa fick välja färg.. hehe) Men samma modell och dom är verkligen skitbra! Smidiga att få av o på och sitter bra!
Antar att vi får lite kortuppdatering från Linus badning oxå sen?!
Skulle uppdatera med nya badbilder, men puckade jag glömde kameran hemma Så vi tog lite bilder med mobilen, men nu hittar jag inte kabeln till datorn så jag återkommer nästa lördag istället med badbilder
Naaw vilken liten gosing! Hon ser så förnöjd ut, och så "färdig" redan. Inte detdär skrynkliga spädgrisutseendet som en del nyfödingar har, utan som ett större spädbarn.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Ekonomi & Juridik Rädsla har den tendensen.
Det är ju 3 frågeställningar här.
Den första är om det är ett beteende hästen har ( med eller utan fysiska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.