Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Berättar något himla intressant
26008222.jpg

Hehe morsan, kolla va jag hitta, ett träd!
26008223.jpg

Apa
26008224.jpg

26008227.jpg

Laga lite mat
26008225.jpg

Koncentration
26008226.jpg

Tjoho jag kan få dit dem själv (haha kolla magen :angel: )
26008215.jpg

Alvin älskar också att prova skor. Och han tar alla chanser att göra det. Om jag bara nämner att vi ska gå ut, och så betonar jag på SEN, så far han ut i hallen. Och kommer tillbaka en kvart senare med en sko på varje fot, och handskar på sig. "Dääädiii!" (färdig) ropar han och sliter i dörrhandtaget :love:

:love::love::love:

Så söt han är!! :D

kl

Badbilder..

En bild som inte riktigt framhäver Rasmus fotomodellkropp på rätt sätt... :rofl:

IMG_5882.jpg

Efter ett oplanerat dopp..

IMG_5965.jpg

Vad härligt go han är:love:

Imorgon ska Linus göra sin baddebut i likadana badbyxor som Rasmus:D

Hihi lille knubbisen! Inte ens vattnet kan få bukt med den där tuppkammen :D

Hehe! Nej det ahr du rätt i! hihi.. Tänkte jag inte ens på.. :D
Jag har fått klippa honom lite för håret hängde rätt i ögonen.. :crazy: Kanske därför det står upp så mycke igen?! hihi

kl

MrsScabtree: Tack tack! :D

Snoffsan: Hihi Tack! Vilken bra smak ni har.. Visst är badbrallorna tuffa! :D Tyvärr är Rasmus byxor urväxta nu så vi har inhandlat ett par till som inte alls är lika tuffa (hans pappa fick välja färg.. hehe) Men samma modell och dom är verkligen skitbra! Smidiga att få av o på och sitter bra!
Antar att vi får lite kortuppdatering från Linus badning oxå sen?! :bump:

foto0169_27846110.jpg

Vilken sööting :D

Du kopierar länken och sedan när du ska skriva här på buke så klickar du på lilla gula bilden med berg på och klistrar in länken där :)

Senast ändrad:

Skulle uppdatera med nya badbilder, men puckade jag glömde kameran hemma:( Så vi tog lite bilder med mobilen, men nu hittar jag inte kabeln till datorn så jag återkommer nästa lördag istället med badbilder:angel:

Naaw vilken liten gosing! Hon ser så förnöjd ut, och så "färdig" redan. Inte detdär skrynkliga spädgrisutseendet som en del nyfödingar har, utan som ett större spädbarn.

Vad fin hon är:love:

Gillade speciellt de svartvita bilderna!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 347
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat