Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Får sälla mig till skaran som diggar tapeterna, verkligen jättefina:love: Vad stor Erik har blivit:)

Ja det ska bli skoj! Själv har jag tänkt djungeltema på Sams rum och har redan hittat en härlig honungsgul, men får väl se när vi kommer närmre den aktuella dagen. Som det ser ut nu kommer han sova i min säng tills han är 15, och då kanske han inte ens vill ha något djungelrum utan ett svart hårdrockarrum! :eek:

Här har han konverterat, jag är öppen för alla förslag

Han är ju för härlig Sam:love:

Det här med att äta är ju inte lätt, det blir mycket bättre om man hjälper till själv. Idag fick vi börja med efterrätten för det vara bara illvrål när han fick smaka morot, men sen gick det bra och hela portionen slank ner:cool:

Det här med att äta är ju inte lätt, det blir mycket bättre om man hjälper till själv. Idag fick vi börja med efterrätten för det vara bara illvrål när han fick smaka morot, men sen gick det bra och hela portionen slank ner:cool:

Hahahaha! Vilken goding!! Sådär ser Rasmus oxå ut för han bara måste hjälpa till han med! hihi.. Men jag känner att han får kladda hur mycke han vill! :-)

Har din oxå en förmåga att kladda med maten men efterrätten sugs in varenda liten slick av?!

Det stämmer precis efterrätten sugs in utan problem, medan starten av grönsakerna går sådär, men när han välkommit igång så gapar han som en fågelunge:D Linus får också kladda en massa, men han brukar skrika när han petat in maten i ögonen, det ska ju inspekteras noga:angel:

Det stämmer precis efterrätten sugs in utan problem, medan starten av grönsakerna går sådär, men när han välkommit igång så gapar han som en fågelunge:D Linus får också kladda en massa, men han brukar skrika när han petat in maten i ögonen, det ska ju inspekteras noga:angel:

Hihi låter precis som Rasmus! :D Fast än så länge har han lyckats bara kleta mat på ögonlocket inte i själva ögat.. haha Tänk om vi skulle äta så?! hehe

*kl*

Här är lite bilder på en nykläckt Theo. Eller han är en vecka idag.
DSC01006.jpg

DSC01010.jpg

DSC01015.jpg

DSC01018.jpg

Och på storebror Max, som blir 3år i mars.

DSCN0033.jpg

DSCN0013.jpg

Tackar tackar! :laugh: Ja han har blivit så stor så jag fattar det inte. Såg honom gå omkring här i jeans och pullover idag, och han såg så vuxen ut..!!:eek::D Min lilla bebbe har blivit stor grabb!

*knapp*

Saga var så trött när hon kom hem från dagis igår.
Det vart en såndär lång dag som vi verkligen försökt undvika.
Men tyvärr får man inte alltid som man vill..

Hon fick en smörgås i soffan och tittade på Musses Klubbhus. Ingen annan kan vara lyckligare än Saga var då. Vanligtvis är allt som har med mat att göra helt portat från tv-rummet.

Sen var vi ute häromdagen och gjorde en snögubbe.

Ursnygga tapeter, skulle gärna ha sådana till min dotter - hon är tokig i helikoptrar :love:

Vilken söt kalufs hon har:)

Vad är det för tygis? Ser fin ut!

kl

Va många söta små (och stora) godingar det finns här på Buke! :love:

Här kommer lite Rasmusbilder igen.. Nu mera är han 4 månader och 1 vecka ungefär..

IMG_6076.jpg

IMG_6087.jpg

IMG_6079.jpg

Vilken söt kalufs hon har:)

Vad är det för tygis? Ser fin ut!

Ja hennes hår vill gärna stå rätt upp och sås nedlugg som Elvis :D

Coolababy heter de. Finns bara att köpa nytt direkt från KINA via ebay men då är de oxå billigare än andra sorter. Jag betalade 1926 kr för 24 st inkl tullavgiften på 456 kr.
De är onesize, så man har 3 olika höjder att knäppa upp/ner dem på. Man får med ett inlägg i microfiber som klarar små barn eller 2 timmar på större barn men annars får man komplettera. Min tjej är liten och nätt så jag tror hon kommer kunna ha dem blöjtiden ut, provade på storebror 99 cm 3 år och 17 kg och de passade! Finns i flera könsneutrala färger.
Det är sk pockets, så man kan fylla dem med hur mycket som helst och vad som helst efter behov men torkar fort eftersom det blir flera delar. Insidan är i fleece så barnets rumpa känns alltid torr.

Magini, din son är bara bara ca 2 veckor äldre än Isabelle, men han ser så mycket mera klok ut :love:

Magini, din son är bara bara ca 2 veckor äldre än Isabelle, men han ser så mycket mera klok ut :love:

Han tackar o bockar för det uttalandet!! hahaha
Som hans mamma måste jag ju säga att självklart är han väääääääääääääääääääääääääääldigt klok! Och självklart väääldigt tidig.. :grin: hehehe

Ser att Isabelle oxå blev smittad av "galet-hår-viruset" vid förlossningen hahaha :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Han tackar o bockar för det uttalandet!! hahaha
Som hans mamma måste jag ju säga att självklart är han väääääääääääääääääääääääääääldigt klok! Och självklart väääldigt tidig.. :grin: hehehe

Ser att Isabelle oxå blev smittad av "galet-hår-viruset" vid förlossningen hahaha :rofl:

Måste vara den "årgången" :D

Men det här är värsta hittills efter senaste badet lät jag bli att kamma håret för att se vad som skulle hända då :D
:banana:

galentuppkam.jpg

tuppkam.jpg

Aha nu förstår jag , hon hade inte alls en GBS ( Grupp B Streptokocker infektion ) utan: Galet Bedårande Skruvhår infektion :rofl:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 347
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 822
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka