Cykelkorg till hunden

Glimfeather

Trådstartare
Jag ska beställa en cykelkorg till min hund. Han väger ca 6 kg. Jag vill ha en som är gjord för att ha hund i och jag vill ha honom framför mig och inte på pakethållaren. Vad rekommenderar ni? :)

Sv: Cykelkorg till hunden

Finns det speciella hundkorgar, det visst inte jag.

Ruben åker i en vsnlig, den är som gjord för honom :) Han väger oxå 6kg o korgen kommer från Monark.

100505001.jpg

Snyggt! Jag har en vanlig korg och Turbo har åkt i den, men den är lite för grund och han är lite osäker så jag är rädd att han ska försöka hoppa ur och att vi ska ramla. Din ser mycket bättre ut :) Men nu har jag beställt en som är för hundar upp till 8 kg, så den borde ju vara rejält mycket större och så finns det ett fast koppel i den så han sitter säkert. Ska bli roligt att testa :)

Okej.
Du får lägga upp bild sen :)
Ruben älskar att åka cykel, han springer fram o ställer sig på bakbenen med framtassarna på ramen. Sitter o spanar o bara njuter, det bästa är att cykla förbi andra hundar. Då ser han lagom överlägsen ut, ni måste gå, jag får åka cykel minsann ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Är det någon som har cykelkorg till pakethållaren och vilken sorts korg i så fall? Min cykel har atran velosystem och de korgarna ser...
Svar
3
· Visningar
473
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka